Pey Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Hej hej. Det är första gången jag postar här, så jag vet inte riktigt om jag valt rätt forum. Jag har i alla fall en fråga rörande Neteller. När jag skapat mitt konto där stängdes det ner i väntan på att jag bekräftat mina uppgifter (skicka in foto på elräkning etc) per fax eller e-mail. Problemet är att supporten inte vill svara mig. Jag har provat flera av deras olika e-mailadresser och ingen vill ge mig svar. Det har gått en och en halv vecka sedan jag skickade mitt första meddelande. Kanske har jag gjort något så stort fel att de tycker jag är för dum att ens konversera med. Har någon annan haft problem med deras support? Om inte, hur lång svarstid brukar de ha? Tack på förhand, Pey Citera
jojje2k Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Dom har långa svarstider.... Testa och ring deras support istället så låser dom upp kontot på 5 minuter. Du ska bara bekräfta ditt namn,adress osv.. 00800 7767 6343 Vissa har haft problem med det telefonnumret men för mig funkade det iaf... https://www.neteller.com/help/helpPhoneList.jsf Citera
Snusarn Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Försökte logga in på mitt neteller från Estland under SM och då stängdes det såklart, vilket är bra ur säkerhetssynpunkt. Hur som så stod det när ja försökte logga in "maila admin@neteller.com eller ring xxxxxxx" så jag mailade men fick inget svar. Ringde då upp några dagar senare och fick då höra att de inte använder mailadresserna längre men de kunde iaf låsa upp kontot rätt snabbt. Numret var det ovanstående btw. Prova inte live-chat heller, det enda de har att säga är "please call us". Citera
Albinj Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 alltid problem med neteller, be att fa en personlig rep, det gjorde jag, nu ar det aldrig nagra prob Citera
Pey Postad 19 April , 2007 Författare Rapport Postad 19 April , 2007 Tack för era snabba svar. Uppskattar det. Ska ringa och prata med dom. Pey Citera
Pey Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Postad 22 April , 2007 Hej igen. Jag kan inte nå någon alls på detta numret. En kvinnlig röst säger efter en stunds brus 'ogiltigt nummer'. Fler som haft samma problem eller är det min tele-leverantör som bråkar kanske? Skaffa aldrig 3.... Tack. Citera
Recommended Posts