Gå till innehåll

Neteller support


Pey

Recommended Posts

Hej hej. Det är första gången jag postar här, så jag vet inte riktigt om jag valt rätt forum.

 

Jag har i alla fall en fråga rörande Neteller. När jag skapat mitt konto där stängdes det ner i väntan på att jag bekräftat mina uppgifter (skicka in foto på elräkning etc) per fax eller e-mail. Problemet är att supporten inte vill svara mig. Jag har provat flera av deras olika e-mailadresser och ingen vill ge mig svar. Det har gått en och en halv vecka sedan jag skickade mitt första meddelande. Kanske har jag gjort något så stort fel att de tycker jag är för dum att ens konversera med.

 

Har någon annan haft problem med deras support? Om inte, hur lång svarstid brukar de ha?

 

Tack på förhand,

Pey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försökte logga in på mitt neteller från Estland under SM och då stängdes det såklart, vilket är bra ur säkerhetssynpunkt. Hur som så stod det när ja försökte logga in "maila admin@neteller.com eller ring xxxxxxx" så jag mailade men fick inget svar. Ringde då upp några dagar senare och fick då höra att de inte använder mailadresserna längre men de kunde iaf låsa upp kontot rätt snabbt.

 

Numret var det ovanstående btw.

 

Prova inte live-chat heller, det enda de har att säga är "please call us".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen.

 

Jag kan inte nå någon alls på detta numret. En kvinnlig röst säger efter en stunds brus 'ogiltigt nummer'. Fler som haft samma problem eller är det min tele-leverantör som bråkar kanske? Skaffa aldrig 3....

 

Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...