PokerFreddie Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 ber om ursäkt, missat att importera HandHistorys Jag sitter i CO, plockar upp AA, bara BB defendar, har väl tight, men agro som satan som image. flop: Q83 rainbow check, självklar bet, check-raise, lika klar trebet tycker jag, han representerar ju nån träff oavsett. Han synar turn: Q83-Q Check-Vad göra? och varför? //Freddie Citera
Big Less Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Check-Vad göra? Pass. och varför? För att ingen sämre hand synar. Citera
becknish Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 checka där och syna river tycker jag. varför är det en självklar trebet? brädan e ofarlig och jag skulle nog vänta till turn med och höja. hade han haft position på dig kan jag hålla med om att en trebet e på sin plats Citera
PokerFreddie Postad 19 April , 2007 Författare Rapport Postad 19 April , 2007 japp, stämmer med trebeten där.... men check på turn känns som bästa alternativet tycker jag, har debaterat med några andra polare, som tyckte bet och fold om c-raise. dock är det ju en bet förlorad om jag får omslag och fold, och jag kan max förlora en bet om han har Q med en check, plus värdet i att han bluffar med många händer. debatten rörde oxå, frikort som drar ut, med parad Q så finns få kort som kan dra ut, är ju nån form av inside ller en 8 som måste träffa 8 för kåk... tack för tankarna, han betade efter river och jag synade ner, han visade J9, missad inside.... //Freddie Citera
Saint_Bjorn Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Tycker det är väldigt nära att köra betfold på turn för att inte missa värde av synhänderna. Checksynar han så kan du ta en (troligen) riskfri värdebet på river också. Det finns flera händer som synar ner. Citera
mgps Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Tycker det är väldigt nära att köra betfold på turn för att inte missa värde av synhänderna. Checksynar han så kan du ta en (troligen) riskfri värdebet på river också. Det finns flera händer som synar ner. betfolda på 1/2 känns halvkallt. jisses vilka cp-spel man sett på den nivån. Citera
becknish Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 spelar kanske inte så stor roll vilken nivå det e men mot vissa superpassiva spelare betfoldar jag också där men absolut inte mot nån som e kapabel att CRbuffa ut mig, typisk wawb-situation Citera
MacDaddy Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Mot passiva spelare är det nog bättre o ta ett frikort o sätta kåken o vinna en grande pott. Leder vi här har Fi typ 2 outs. Dessutom kan Fi göra en stop n go om vi betar. Det hade jag gjort. Synat turn. Betat ut river. Citera
Recommended Posts