MacDaddy Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Funderar på o flytta mina SNGs till iPoker då deras spelare är...mindre gifted. Så undrar vilket skin man ska välja ur bonussynpunkt. Jag är inte intresserad av en 30dagars bonus lr så utan helst någon slags oändlig reload bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Jag vet att CDpoker bjuder en signup på 600 dollar och en reload på 500 dollar. Det är relativt mycket, men relativt svårclearade jämfört med typ 200 dollar bonusar hos ipoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BillyCo Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Carlos Poker har en 2000$ bonus nu såg jag. http://www.carlospoker.com/account/BonusInfo.php Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hager Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Carlos Poker har en 2000$ bonus nu såg jag. http://www.carlospoker.com/account/BonusInfo.php Det verkar ju nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacGowan Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Carlos Poker har en 2000$ bonus nu såg jag. http://www.carlospoker.com/account/BonusInfo.php Hur mycket i rakeback motsvarar den här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Hur mycket i rakeback motsvarar den här då? 16-17% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 16-17% Jag tror man kan mejla om att bli legend, så det bör bli betydligt bättre. Uppåt 100% är nog ingen omöjlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Hur mycket i rakeback motsvarar den här då? Går inte den att få med 40% rb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Står ju t.o.m på deras sida att det bara är att maila dom så höjs ens VIP-level. Tror ni det är till Legend man blir upphöjd till direkt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Står ju t.o.m på deras sida att det bara är att maila dom så höjs ens VIP-level. Tror ni det är till Legend man blir upphöjd till direkt då? Den höjs inte. Fick detta svar från supporten när jag frågade.. Hello XXXXXX, Thank you for contacting us! I apologise but the information in the site is wrong, we do not increase the VIP level. We only need to increase the deposit limits in order to be able to deposit the 2000$. Once you have deposited the 2000$, the promotion is active and all you need to do is collect the FPPs. If you have any further questions, feel free to contact us. Best regards, Mathieu CarlosPoker Service Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Hur lång tid tror ni det tar att skrapa ihop 50k FPPs på den första level? (NL100, NL200) Efter det måste det ju gå relativt fort att ta dom sista 150k FPPs då man blivit upphöjd till den högsta nivån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Hur i helvete kan man skriva fel på sidan att dom höjer statusen men dom egentligen menar att dom höjer deposit limiten? Är dom helt retarded eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Denna bonus verkar helt värdelös. Kan tänka mig 16% som någon skrev. Förstår inte varför pokersiter ska vara så snåla och inte ens ge 70% eller nåt i effektiv rakeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
struve Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Hur lång tid tror ni det tar att skrapa ihop 50k FPPs på den första level? (NL100, NL200) Efter det måste det ju gå relativt fort att ta dom sista 150k FPPs då man blivit upphöjd till den högsta nivån? På Carlos ändrar dom inte ens VIP-level förän man spelat där tre månader tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Expekt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Skoja bara ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasermaja Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 saxat från Carlos Poker: "Upp- och nedgradering av VIP-nivå. Du får din VIP status uppdaterad den 1:a varje månad. Vi kommer använda en uträkningsmetod baserad på tre månader enligt en 50-30-20 modell. Modellen förhåller sig så att 50% av poängen intjänade föregående månad adderas till 30% av poängen intjänade månaden innan dess och slutligen läggs 20% av de poäng som tjänades för tre månader sedan till. Detta ger en total som blir avgörande för nästkommande månads VIP-nivå." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 På Carlos ändrar dom inte ens VIP-level förän man spelat där tre månader tyvärr. Inte? You will get your VIP status (both up and down grade) on the 1st of every month. We will use a three months calculation method, favoring the most recent month by ratio of 50-30-20. This is a ratio of 50% points earned last month added to 30% of points earned the month before added to 20% of points earned 3 months ago and this adds up to the total which is used for next months VIP level. However, the first two months in the system, we will use a 100% last month formula. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
struve Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Inte? Jag har spelat litegrann på Carlos började 7 mars, då stod det i klienten att min VIP-level skulle bli uppgraderad nästa gång den 1 maj. Sen spela jag dock så lite så jag kom inte ens upp i 1500 VIP under mars månad. I april har jag spelat lite mer och i klienten står nu följande: "Congratulations - You've accumulated 4189 points, allowing you to be upgraded to VIP level Orange - your new VIP level will be assigned to you from the beginning of the month after next." Det är nog inte tre månaders fördröjning som jag skrev först men det verkar som om det måste gå två månadsskiften innan dom ändrar ens VIP-level om jag tolkar det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 man kan maila och be om uppgradering om man spelat mycke... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 lade också märke till det där, borde ju ske följande månad, lite löjligt annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardoza Games Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Hej, Jag kan inte svara för alla andra erbjudanden hos iPoker, jag vet bara att vi försökte designa vår bonus så den var den enklaste att cleara hos iPoker. Carodzagames.com erbjuder 100% up till $600, som motsvarar minst 37% tillbaka. Utöver det så ger vi alla som spelar på vår sajt en gratis pokerbok från Cardozas bibliotek av böcker. Lycka till vilken sajt ni än väljer! Måns Ullerstam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts