Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
när jag spelade 10/20 skottade ajg 30/60. hade innan bestämt mig att "så fort jag plussat $2k till ska jag skotta för dem". torskde $2k på 20händer. mycket nöje enda gången jag skottat.

:lol:

Men man ska inte underskatta känslan att vakna upp och se en ny skrivbordsbild där man sitter och spelar Hu mot the Grinder eller omaha Hi/low mot Huck Seed när man inte vet vad en low är

:lol: :lol:

Postad

orka grajnda :/ semiskottar alltid.

edit: eller spelar rätt ofta med typ 50 inköp i rullen i omaha..men jag hoppar rätt bra mellan nivåerna. så spelar gärna djupstack poker med kanske 10-20 % av rullen och är beredd att hoppa ner om jag tappar ett inköp eller två. spelar min absolut bästa poker när det är mer än 10 % av mitt totala kapital men inte mer än 25% då blir jag för scared.

Postad

Har rullen för mellan NL200 och NL400, och spelar regelbundet på NL100-NL1000 beroende på vart jag finner bäst värde. Har ungefär lika mycket spelat på NL200 som på NL400, 600, 800 och 1000 tillsammans.

Spelar MAX 2 bord när jag spelar på NL400+.