Gå till innehåll

Baresi - starkare än Djens, coolare än Gretko, snyggare än Iremmats


Franco_Baresi

Recommended Posts

Vilket är det vettigaste statistikredskapet för Omaha... pokertrackers Omaha-version?

 

Yes.

 

6795-handen - jättestandard. Eftersom du höjde pre kommer du också få action av en del mysko händer som automatiskt sätter dig på höga kort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 495
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Får återigen kämpa i stark motvind. Förlorar sjukt stor andel av all-in flips på flopp. På ca 17-18 flips, alltså 60-40/50-50/40-60 vinner jag två. Och det här är inte det klassiska selektiva minnet utan faktiskt bara sjukt trist bondotur. Andra dagen i rad som jag har rejäl uppförsbacke...

 

Positivt är att jag spelar bättre idag. Lite mer reserverat än innan men det är en del saker jag måste lägga av med/förändra.

 

1. Sluta reppa synliga trissar. Helt sinnesjukt dåligt resultat på de spelen.

 

2. Skärpa spelet UTG som enligt pokertracker visar att backar betänkligt.

 

Har tagit Psykologas på orden och börjat med en check-lista innan jag börjar spela poker. Hoppas det ska skärpa fokuset.

 

Har också anmält en riktigt misstänkt chipdumping/colluding idag. (första gången någonsin)

 

Med ytterligare skärpning av spelet och normalutfall i flip-situationer ska vi nog kunna vända den här skutan...

 

Ångrar inte en sekund att jag börjat med PLO... sjukt kul spel.

 

Stakes: 1-2$

 

Dagsresultat: 230$

 

Veckoresultat: -430$

 

Resultat Maj: -430$$

 

Rulle: 2950$

 

Speltid: 7h

 

Timmar vecka: 20h

 

Timmar Maj: 14h

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt pokertracker hade jag följande statistik:

 

PLO 0.25-0.5: 3219 händer - 22.54BB/100

 

PLO 0.5-1: 4844 händer - 13.61BB/100

 

Total aggressionsfaktor på 1.75 resp 1.3... vad betyder det?

 

Massa siffror... vet inte vad de betyder.

 

(Kan man lägga upp bilder från Pokertracker?)

 

Othello... hur gör du när du flyttar händer från pokertracker till twodimes-sidan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

** Game ID starting - 2007-05-03 ** Moise [Omaha] (1.00|2.00 Pot Limit - Cash Game) Real Money

 

- Pract sitting in seat 1 with $271.80

- Aliena sitting in seat 2 with $333.90

- Selmo sitting in seat 3 with $146.40

- kpik sitting in seat 4 with $493.65

- Franco_baresi sitting in seat 5 with $224.80 [Dealer]

- airstonaje sitting in seat 6 with $514.25

 

airstonaje posted the small blind - $1.00

Pract posted the big blind - $2.00

 

** Dealing card to franco_baresi: 3 of Clubs, 7 of Spades, 5 of Hearts, 4 of Clubs

Aliena folded

Selmo folded

kpik called - $2.00

franco_baresi raised - $8.00

airstonaje called - $8.00

Pract folded

kpik called - $8.00

 

** Dealing the flop: 4 of Diamonds, 9 of Diamonds, 2 of Clubs

airstonaje checked

kpik checked

franco_baresi bet - $26.00

airstonaje folded

kpik called - $26.00

 

** Dealing the turn: 4 of Spades

kpik checked

franco_baresi checked

 

** Dealing the river: Ace of Spades

kpik bet - $78.00

franco_baresi called - $78.00

kpik shows: 8 of Diamonds, 6 of Spades, 6 of Diamonds, Queen of Hearts

franco_baresi shows: 3 of Clubs, 7 of Spades, 5 of Hearts, 4 of Clubs

franco_baresi wins $231.00 from the main pot

 

End of game

 

 

Han instapottar river. Har svårt att se att han skulle göra det med tanke på att jag visar svaghet och checkar turn.

 

Är checken på turn standard?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

** Game ID starting - 2007-05-04

** Moise [Omaha] (1.00|2.00 Pot Limit - Cash Game) Real Money

 

- Bertil_11 sitting in seat 1 with $88.48

- fdv84 sitting in seat 2 with $60.49

- SEM123 sitting in seat 3 with $192.00 [Dealer]

- yoseagull sitting in seat 4 with $174.39

- franco_baresi sitting in seat 5 with $75.00

- zanetti_86 sitting in seat 6 with $978.87

 

yoseagull posted the small blind - $1.00

franco_baresi posted the big blind - $2.00

 

** Dealing card to franco_baresi: 5 of Hearts, 4 of Hearts, King of Diamonds, 7 of Diamonds

zanetti_86 called - $2.00

Bertil_11 called - $2.00

fdv84 called - $2.00

SEM123 folded

yoseagull called - $2.00

franco_baresi checked

 

** Dealing the flop: Ace of Diamonds, 4 of Spades, 7 of Hearts

yoseagull checked

franco_baresi checked

zanetti_86 checked

Bertil_11 checked

fdv84 folded

 

** Dealing the turn: Queen of Diamonds

yoseagull bet - $2.00

franco_baresi raised - $8.00

zanetti_86 called - $8.00

Bertil_11 folded

yoseagull folded

 

** Dealing the river: 10 of Clubs

franco_baresi checked

zanetti_86 bet - $28.00

franco_baresi called - $28.00

zanetti_86 shows: Ace of Clubs, 8 of Clubs, 5 of Clubs, 9 of Spades

franco_baresi shows: 5 of Hearts, 4 of Hearts, King of Diamonds, 7 of Diamonds

franco_baresi wins $81.00 from the main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

** Game ID starting - 2007-05-03 ** Moise [Omaha] (1.00|2.00 Pot Limit - Cash Game) Real Money

 

- Pract sitting in seat 1 with $271.80

- Aliena sitting in seat 2 with $333.90

- Selmo sitting in seat 3 with $146.40

- kpik sitting in seat 4 with $493.65

- Franco_baresi sitting in seat 5 with $224.80 [Dealer]

- airstonaje sitting in seat 6 with $514.25

 

airstonaje posted the small blind - $1.00

Pract posted the big blind - $2.00

 

** Dealing card to franco_baresi: 3 of Clubs, 7 of Spades, 5 of Hearts, 4 of Clubs

Aliena folded

Selmo folded

kpik called - $2.00

franco_baresi raised - $8.00

airstonaje called - $8.00

Pract folded

kpik called - $8.00

 

** Dealing the flop: 4 of Diamonds, 9 of Diamonds, 2 of Clubs

airstonaje checked

kpik checked

franco_baresi bet - $26.00

airstonaje folded

kpik called - $26.00

 

** Dealing the turn: 4 of Spades

kpik checked

franco_baresi checked

 

** Dealing the river: Ace of Spades

kpik bet - $78.00

franco_baresi called - $78.00

kpik shows: 8 of Diamonds, 6 of Spades, 6 of Diamonds, Queen of Hearts

franco_baresi shows: 3 of Clubs, 7 of Spades, 5 of Hearts, 4 of Clubs

franco_baresi wins $231.00 from the main pot

 

End of game

 

 

Han instapottar river. Har svårt att se att han skulle göra det med tanke på att jag visar svaghet och checkar turn.

 

Är checken på turn standard?

 

Missat att du får triss på turn? Färgdrag på floppen så beta och ge inte gratiskort till ett färgdrag som är väldigt troligt att han har. Vad skulle han annars sitta på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missat att du får triss på turn? Färgdrag på floppen så beta och ge inte gratiskort till ett färgdrag som är väldigt troligt att han har. Vad skulle han annars sitta på?

 

Problemet med en bet på turn är ju att han foldar färgdraget men kommer ge action med händer jag inte slår.

 

Checkar jag och river färgar är det enkel läggning för mig (om jag inte fyller). Tre av hans 9-färgouts ger mig kåk.

 

Checken innebär ju dock att jag kan fånga upp bluffar.. 4 gånger av 5 missar han ju sitt färgdrag och eftersom mitt spel i handen ger intryck av ganska svag hand är det ju mycket möjligt att Fi ger sig på en bluff.

 

Jag gör bedömningen att check ger mer pengar... kom gärna med motargument.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl i stort sett helt emot att slowplaya i PLO, finns många kombinationer av kort som han kan dra ut med. Färgdrag är ju inte det enda han kan ha, han kan t.ex ha ett stegwrap eller överpar. Sen är det inte säkert att du enbart får action av en bättre hand, folk gillar färgdrag och varför skulle han sätta dig på en så bra hand som du har när du höjde pre? Och om han har en bättre hand så kan väl det vara bra att veta ifall du skulle träffa (sucker)kåken på rivern. Sen om du inte får nån action gör det väl inte så mycket, ligger ju trots allt $78 i potten. Sen är det ju ganska readberoende om han bluffar vid missad river och hur vanligt det är när han sitter ur position.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt pokertracker hade jag följande statistik:

 

PLO 0.25-0.5: 3219 händer - 22.54BB/100

 

PLO 0.5-1: 4844 händer - 13.61BB/100

 

Total aggressionsfaktor på 1.75 resp 1.3... vad betyder det?

 

Massa siffror... vet inte vad de betyder.

 

(Kan man lägga upp bilder från Pokertracker?)

 

Othello... hur gör du när du flyttar händer från pokertracker till twodimes-sidan?

Lägga upp bilder från PT/PTO: Lägg bilden på imageshack eller liknande, länka in här. Beskär den lite så du inte sväller över ramarna här bara eller använd en thumbnail.

 

Total aggr factor: Räknar du med preflop eller inte? För det gör stor skillnad.

 

Från PTO->2d så tyckte jag det var bättre i gamla versionen när den öppnade själva webbsidan (så man kunde klippa och klistra in i inlägg här på PF), numer är det integrerat i PTO. Kör hand replayern och klicka på "odds" eller vad det nu står. Den går till twodimes. Dock så visas det numer upp i ett fönster inne i PTO, så man kan inte längre klippa och klistra.

 

Annars, det jag tittar på min HUD när jag har folk vid bordet är VPIP, PFR, Aggression factor postflop, BB/100 och antalet händer jag har på dem. Det du snabbt identifierar är nutpeddlers, så du kan då säkert lägga ditt top tvåpar när du blir höjd på floppen av en passiv spelare. Annars tittar jag på won $ at showdown för att se om jag kan syna ned dem lite lättare samt lite andra random stats (fold to flop bet, etc).

 

Saker jag tittar på när det gäller mig själv: Standard deviation på olika nivåer, största förlusthänder (A765ss), största vinsthänder (AAxx), vinst per position och vinst på olika tider och dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl i stort sett helt emot att slowplaya i PLO, finns många kombinationer av kort som han kan dra ut med. Färgdrag är ju inte det enda han kan ha, han kan t.ex ha ett stegwrap eller överpar. Sen är det inte säkert att du enbart får action av en bättre hand, folk gillar färgdrag och varför skulle han sätta dig på en så bra hand som du har när du höjde pre? Och om han har en bättre hand så kan väl det vara bra att veta ifall du skulle träffa (sucker)kåken på rivern. Sen om du inte får nån action gör det väl inte så mycket, ligger ju trots allt $78 i potten. Sen är det ju ganska readberoende om han bluffar vid missad river och hur vanligt det är när han sitter ur position.

 

Det hela är väl en fråga om hur ofta han bettar ett missat drag, precis som du säger. Är han bluff-kåt är det klart mer värde att checka. Är han en trist typ som aldrig bluffar är det ju klart mer värde att betta pott.

 

Varför skulle han syna en pott-bet på turn med ett drag på parad bräda? Han har knappt pot-odds ens med de absolut största dragen (några grymma implied odds föreligger ju knappast) + chansen att han drar dött och samtliga färg-outs får han aldrig betalt för.

 

Detta är ju inget slow-play i klassisk mening...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägga upp bilder från PT/PTO: Lägg bilden på imageshack eller liknande, länka in här. Beskär den lite så du inte sväller över ramarna här bara eller använd en thumbnail.

 

Total aggr factor: Räknar du med preflop eller inte? För det gör stor skillnad.

 

Från PTO->2d så tyckte jag det var bättre i gamla versionen när den öppnade själva webbsidan (så man kunde klippa och klistra in i inlägg här på PF), numer är det integrerat i PTO. Kör hand replayern och klicka på "odds" eller vad det nu står. Den går till twodimes. Dock så visas det numer upp i ett fönster inne i PTO, så man kan inte längre klippa och klistra.

 

Annars, det jag tittar på min HUD när jag har folk vid bordet är VPIP, PFR, Aggression factor postflop, BB/100 och antalet händer jag har på dem. Det du snabbt identifierar är nutpeddlers, så du kan då säkert lägga ditt top tvåpar när du blir höjd på floppen av en passiv spelare. Annars tittar jag på won $ at showdown för att se om jag kan syna ned dem lite lättare samt lite andra random stats (fold to flop bet, etc).

 

Saker jag tittar på när det gäller mig själv: Standard deviation på olika nivåer, största förlusthänder (A765ss), största vinsthänder (AAxx), vinst per position och vinst på olika tider och dagar.

 

Bra bra... :) Ska kolla närmare på det här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reder inte det där med imageschack :( Någon som kan berätta lite utförligare för en liten kattunge som är vilsen i den stora vida världen?

 

De här siffrorna har jag:

 

PF aggr: 0.82

 

Flopp aggr: 4.45

 

Turn aggr: 4.0

 

River: 5.8

 

Total aggr: 1.53

 

Won at showdown: 48.93%

 

Höjer 14% av händerna pre-flop

 

Vinner klart mest på knappen.. typ 10ggr mer än på CO (Kan ju vara hårt påverkat av resulaten på tre dagars 1-2$ spel...)

 

Kommentarar på dessa siffror?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skulle han syna en pott-bet på turn med ett drag på parad bräda? Han har knappt pot-odds ens med de absolut största dragen (några grymma implied odds föreligger ju knappast) + chansen att han drar dött och samtliga färg-outs får han aldrig betalt för.

 

Men varför skulle du beta pott? Det går att beta mindre, särskilt lämpligt när brädor är parade och kåkar är möjliga. En bet på mellan 25 och 35 ungefär får du nog ofta syn med om han har ett drag, varför skulle han tro mindre på sitt drag på floppen än på turn när du höjde pre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför skulle han tro mindre på sitt drag på floppen än på turn när du höjde pre?

 

Det är en milsvid skillnad mellan att syna oparad flopp med drag och att syna parad bräda på turn när Fi skjuter för andra gången. Jag är visserligen en noob men det känns väl ganska basic.

 

Jag sitter på knapp och slår upp en standardhöjning... det är ju inte direkt så att det står skrivit AAKK dblsuited i pannan på mig. Har man en hand man tänkt spela och sitter på knapp slår jag upp till 4BB nio av tio...

 

Men varför skulle du beta pott? Det går att beta mindre, särskilt lämpligt när brädor är parade och kåkar är möjliga. En bet på mellan 25 och 35 ungefär får du nog ofta syn med om han har ett drag,

 

Problemet är ju att vi i sådana fall måste plocka in andra händer som vi också bettar 1/3 med i det här läget, annars blir vi ju mycket exploaterbara... tex överkåkar... vill vi det? Det får ju inte bli en bet som signalerar "Ok, nu är han smårädd för kåk men vill ändå låta mig betala lite för att se river.." Det funkar ju liksom inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är ju att vi i sådana fall måste plocka in andra händer som vi också bettar 1/3 med i det här läget, annars blir vi ju mycket exploaterbara... tex överkåkar... vill vi det? Det får ju inte bli en bet som signalerar "Ok, nu är han smårädd för kåk men vill ändå låta mig betala lite för att se river.." Det funkar ju liksom inte.

 

Tycker inte man blir exploaterbar, snarare få fi att tänka "har han kåk eller försöker han representera kåk?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte man blir exploaterbar, snarare få fi att tänka "har han kåk eller försöker han representera kåk?"

 

Först främst... riktigt kul att det för en gång skull blev lite diskussion :)

 

Om man bara gör den här betten i det här läget med en hand som inte tål check-raise blir man givetvis exploaterbar. Det är väl ganska självklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ganska stabil session från min sida. Idag händer inte särskilt mycket och idag tror jag till och med att jag vinner fler flips än jag förlorar :)

 

Eftersom månaden börjat lite knackigt och jag verkligen inte vill gå ner och nöta 0.5-1 igen har jag kanske varit lite för försiktig, kollat saldot för ofta etc.. inte spelat fullt ut. Hoppas det släpper lite om jag kan få ett par vinstsessioner till under bältet.

 

Stakes: 1-2$

 

Dagsresultat: 345$

 

Veckoresultat: -85$

 

Resultat Maj: -85$$

 

Rulle: 3295$

 

Speltid: 3h

 

Timmar vecka: 23h

 

Timmar Maj: 17h

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror lite på spelartyp det där, jag har en kille på 5/10 som älskar att syna pottbet på parade brädor med drag, sjukt nog så sätter han alltid sina drag medans du aldrig kåkar oxå.

 

Så mot de flesta äre rätt att..jaaa...öhhh...

Dubbelchecken med kåk är rätt rolig i dessa lägen mot aggro motståndare.

(Finns det såna under 2/4?) Då de t.om. kan få för sig att värdebetta superusla händer i förhållande till brädan sett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

** Game ID starting - 2007-05-04

** Ridiculous Rigby [Omaha] (1.00|2.00 Pot Limit - Cash Game) Real Money

 

- PIPMEL sitting in seat 1 with $37.73

- bollem sitting in seat 2 with $14.25

- Flashen70 sitting in seat 3 with $58.60

- jakeh sitting in seat 4 with $135.40

- jokotokolino sitting in seat 5 with $610.23

- franco sitting in seat 6 with $70.60 [Dealer]

 

PIPMEL posted the small blind - $1.00

bollem posted the big blind - $2.00

 

** Dealing card to franco: 9 of Diamonds, 6 of Diamonds, 2 of Clubs, Ace of Clubs

Flashen70 called - $2.00

jakeh folded

jokotokolino folded

franco raised - $8.00

PIPMEL called - $8.00

bollem called - $8.00

Flashen70 called - $8.00

 

** Dealing the flop: 8 of Diamonds, Ace of Diamonds, Queen of Hearts

PIPMEL checked

bollem checked

Flashen70 checked

franco bet - $32.00

PIPMEL folded

bollem folded

Flashen70 went all-in - $50.60

franco called - $50.60

 

** Dealing the turn: 6 of Spades

 

** Dealing the river: Queen of Diamonds

Flashen70 shows: 3 of Diamonds, King of Diamonds, 5 of Clubs, Ace of Spades

franco mucks: 9 of Diamonds, 6 of Diamonds, 2 of Clubs, Ace of Clubs

Flashen70 wins $130.20 from the main pot

 

End

 

Vad säger ni om betta där... 60 i stacken, 30 i potten toppar + lågt färgdrag. Jag tog beslutet att köra. Tankar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

** Game ID starting - 2007-05-05

** Randy Rascal [Omaha] (1.00|2.00 Pot Limit - Cash Game) Real Money

 

- franco sitting in seat 1 with $161.70 [Dealer]

- rasmusppp sitting in seat 2 with $200.00 [sitting out]

- darknesss sitting in seat 3 with $235.45

- sleik sitting in seat 4 with $119.00

- sardelas sitting in seat 5 with $231.00 [sitting out]

- yokomono sitting in seat 6 with $164.05

 

darknesss posted the small blind - $1.00

sleik posted the big blind - $2.00

 

** Dealing card to franco: Jack of Clubs, Queen of Spades, 3 of Clubs, King of Clubs

yokomono folded

franco raised - $7.00

darknesss called - $7.00

sleik called - $7.00

 

** Dealing the flop: 3 of Hearts, King of Hearts, 7 of Clubs

darknesss checked

sleik folded

franco bet - $14.00

darknesss called - $14.00

 

** Dealing the turn: 5 of Clubs

darknesss checked

franco bet - $32.00

darknesss raised - $145.00

franco folded

darknesss shows: 7 of Diamonds, King of Spades, 7 of Spades, 5 of Spades

darknesss wins $224.00 from the main pot

 

End of game

 

Det här känns ju som en ganska bögig fold eftersom en bra spelare skulle kunna göra det här spelet med drag men jag har fan hittills inte sett ett enda sånt spel, därför foldade jag. Jag har ändå jävligt svårt att hitta set här eftersom slowspel på den floppen känns lite våghalsigt ... tänker i typ 120 sekunder innan jag foldar.

 

Det här är väl en syn man måste ta mot en balanserad kompetent spelare men de allra flesta är ju sjukt obalanserade. Har väl blivit lite bättre på 1-2 men det är fortfarande jävligt mycket av "nu har jag nöten då raisar jag" och "nu har jag drag eller icke-nöt då synar jag"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sjukt nog så sätter han alltid sina drag medans du aldrig kåkar oxå.

 

Skön snubbe... får förmodligen ligga långt över sin nivå också.. han borde dö.

 

 

(Finns det såna under 2/4?)

 

Antingen är de aggromongos (10%), clueless passive mongoloids (25%), tighta nötkukar utan känsla för spelet (65%)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar bra med ett undantag. Gör en bluff på river som är så korkad att jag skulle ha spö. Två killar synar min pottbet på turn, jag missar mina drag och skjuter återigen på river all-in med 60$, potten är på 110$. Båda synar.

 

Måste stanna upp och tänka, i synnerhet i större potter. 60$ rakt i sjön.

 

Kort därefter gör jag ett variansspel med typ K-K-Q-7 doublesuited preflop... spelet är väl helt i sin ordning men det är ju onödigt... bara varians och inget annat. -80$ till. En kille på knapp gör en pottbyggarhöjning och jag som limpat på CO check-raisar, floppen är hyfsad och jag lägger in sista 40$ typ.

 

Tror jag har idiotstatus hos många spelare... det borde jag kunna utnyttja bättre. Tighta till mitt spel lite mer, bluffa lite mindre.

 

Om vi bortser från hjärnsläppet och variansspelet är jag ändå ganska nöjd. Känner mig ganska bekväm med hur jag spelar.

 

Nu ska jag bli full och ta på tjejer...

 

Stakes: 1-2$

 

Dagsresultat: -190$

 

Veckoresultat: -275$

 

Resultat Maj: -275$$

 

Rulle: 3105$

 

Speltid: 1h

 

Timmar vecka: 24h

 

Timmar Maj: 18h

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

** Game ID starting - 2007-05-05

** Six Seaters [Omaha] (1.00|2.00 Pot Limit - Cash Game) Real Money

 

- Macbethh sitting in seat 1 with $201.50

- Pract sitting in seat 2 with $235.30

- boroby sitting in seat 3 with $174.45

- franco sitting in seat 4 with $97.70

- Welux sitting in seat 5 with $273.70 [Dealer]

- voulis11 sitting in seat 6 with $228.65

 

voulis11 posted the small blind - $1.00

Macbethh posted the big blind - $2.00

 

** Dealing card to franco: 7 of Spades, 8 of Hearts, 6 of Spades, 9 of Diamonds

Pract raised - $7.00

boroby called - $7.00

franco called - $7.00

Welux folded

voulis11 folded

Macbethh folded

 

** Dealing the flop: 10 of Clubs, 3 of Hearts, 5 of Hearts

Pract checked

boroby checked

franco checked

 

** Dealing the turn: 10 of Hearts

Pract checked

boroby checked

franco bet - $16.00

Pract called - $16.00

boroby folded

 

** Dealing the river: 5 of Diamonds

Pract checked

franco bet - $56.00

Pract called - $56.00

franco shows: 7 of Spades, 8 of Hearts, 6 of Spades, 9 of Diamonds

Pract shows: 9 of Spades, 8 of Spades, 7 of Hearts, 9 of Hearts

Pract wins $165.00 from the main pot

 

End of game

 

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om hans syn. Problemet är bara att den här killen är rätt bra. Är lite oroad för att han synar just för att jag pottar. Dessvärre mycket troligt att jag valt en annan betstorlek med tex kåk eller a-högfärg. Bluffen känns ok, men jag är nog lite obalanserad här vid pottbet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...