Gå till innehåll

Top 3 NL/FL nätet


cedrico

Recommended Posts

har ju inte såelat så väldigt mycket mot durrr senaste månaderna, så det är väl svårt att göra en rättvis bedömning, men hör han verkligen hemma på top 3?

 

Faktiskt lite osäker på den platsen men gör en subjektiv gissning; vad gäller top 2 på FL så känns det ganska klart....

 

/CC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem tycker ni är tuffast stålmannen batman eller spindelmannen?

 

 

Klassiskt översittarinlägg från en av pokerforumets supertöntar. Om nu grabben som postade detta inlägg är intresserad av det han skrev om så låt honom då vara det.

 

Bara för att du endast vill sitta och tråka igenom handanalys efter handanalys så betyder inte det att alla vi andra också vill göra endast det. Mångfald gör forumet bättre. Sådana som dig gör det sämre...

 

Stålmannen är tuffast förresten. Han skulle krossa de andra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stålmannen är tuffast förresten. Han skulle krossa de andra...

 

Jo, där är det klasskillnad, men en fight mellan Läderlappen och Spindelmannen borde dock bli ganska jämn. Jag skulle nog satsa på Spindelmannen.

 

Det är nästan omöjligt att ranka pokerspelare, så såna här listor blir alldeles för subjektiva för att ha något värde. Därmed inte sagt att man inte ska sysselsätta hjärnan med det om man vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Batman är ju rätt överlägset "tuffast". Jag menar spindelmannen, buhu min tonårsförälskelse vill inte ha mig, Stålmannen är ju bara löjlig. Batman, där har vi en riktig man.

 

Sen skulle ju Batman få stryk i en fight.

 

Och ja, det här är intressantare än OP. Egen tråd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klassiskt översittarinlägg från en av pokerforumets supertöntar. Om nu grabben som postade detta inlägg är intresserad av det han skrev om så låt honom då vara det.

 

Bara för att du endast vill sitta och tråka igenom handanalys efter handanalys så betyder inte det att alla vi andra också vill göra endast det. Mångfald gör forumet bättre. Sådana som dig gör det sämre...

 

Bra skrivet... håller med till fullo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[/quote

 

Samma person på 1a och 3e platsen hohoho. Ok jag ska låta er vara med erat dravel, om ni tar så illa upp.

 

du var lite för snabb med klorna på tangentbordet, det är inte samma...

 

http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Board=mhsh&Number=9678322&Searchpage=1&Main=9639159&Words=pokkermon&topic=&Search=true#Post9678322

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

röntgensyn hjälper ju dock ej på nätet.

 

 

vem som är bäst av TLK och erik123 är väl i princip omöjligt att avgöra. harde ens spelat mycket HU mot varandra?

 

 

vem är pokkermon?

 

tore lagerborg hör ju definitivt till topen i fixed också. dålig koll på de amerikanska fixed-spelarna.

 

 

i NL är det Antonius, Townsend och Ivey man tänker på främst.

 

jag hade iofs gulat dme alla 3 om jag varit rullad för 300/600 NL men nu är jag ju ej det än.

 

 

i prin cipå omöjligt att göra en sådan här ranking, man kan väl radda upp en top 10-lista men en inbördes ranking av dem blir väldigt svårt.

 

 

 

har sagström slutat med omahan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...