Colderose Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Har man fått se kvalspelaren äta upp sina kalsonger ännu? "Gårdinger slog ut kvalspelaren Stefan Hjorthall I säsongspremiären av Pokermiljonen blev kvalspelaren Stefan Hjorthall förste man att lämna bordet. Men han låter sig inte imponeras av sin baneman Pontus Gårdingers pokerspel. - Om Pontus går vidare ska jag äta upp mina kalsonger, säger han efter förlusten." (Saxat från Expressens webbtidning) Citera
thefievel Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Why not? Vad säger du Ola? Sponsrat av Pf, PS och ett par sajter... PokerStars då förstås va? Citera
Sync Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Skulle så jäkla gärna se HSP i svensk tappning med Jocke som kommentator och Ola som expertkommentator. Entimmas program med liknande upplägg som i originalet.Finns ju mängder av svenska Highstakes spelare som skulle kunna göra sig gällande. Jobba in den Jocke! I övrigt skulle jag gärna sett din variant av PM också. Det skulle vara gryymt! Citera
JensNi Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 http://bubblare.se/ken_lenna_rd_halsar_vinare_pa_12_sekunder/ Efter denna filmen så ser jag på Ken Lennard på ett annat vis. Kanske är han inte så dålig och tråkig egentligen Citera
Sync Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 http://bubblare.se/ken_lenna_rd_halsar_vinare_pa_12_sekunder/ Efter denna filmen så ser jag på Ken Lennard på ett annat vis. Kanske är han inte så dålig och tråkig egentligen Ken är min idol. Citera
duoflow Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Att Pokermiljonen kunde bli ännu sämre hade jag knappt kunnat tänka mig. Nu har det banne mig nått en ny lägstanivå. Varför ens ha en kortlek med i programmet när inga händer visas? Ett tips för er som vill se bra poker, titta på William Hill Grand Prix. Finns på pokertube.com. Legato och Ken spelar bra och Lodden spelar stor poker i kvalomgångarna. Citera
Colderose Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 http://bubblare.se/ken_lenna_rd_halsar_vinare_pa_12_sekunder/ Efter denna filmen så ser jag på Ken Lennard på ett annat vis. Kanske är han inte så dålig och tråkig egentligen Mycket kan man måhända beskylla Ken Lennaard för, men tråkig? Nja, det är inte det första ordet jag skulle använda. Citera
manshora Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 PokerStars då förstås va? iomed att det inte är nån smiley med så är det svårt att veta om du är seriös eller rolig men prosharks skulle jag tro att han menar Citera
manshora Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 http://bubblare.se/ken_lenna_rd_halsar_vinare_pa_12_sekunder/ Efter denna filmen så ser jag på Ken Lennard på ett annat vis. Kanske är han inte så dålig och tråkig egentligen haha den är sick nog det snabbaste jag sett någon dra en vinare på Citera
Loveless Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Var någonstans kan man beställa Glimnes avhandling? Tänkte mest på att man faktiskt måste prestera något för att få kalla sig professor... Citera
thefievel Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 iomed att det inte är nån smiley med så är det svårt att veta om du är seriös eller rolig men prosharks skulle jag tro att han menar Citera
iraiseyoufold Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Ken är min idol. Han e för skön helt enkelt :mrgreen: Citera
Emilio Postad 21 April , 2007 Rapport Postad 21 April , 2007 Ken är en liten gris, men ja, riktigt skön, och kompetent. Citera
asken Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Jag funderar på en sak, i början av trailern för denna säsongs Pokermiljonen så ser man Peter Swartling skälla ut Alexandra Någotgrekisktnamn vilket är lite skumt eftersom dom två inte ens spelar i samma heat. Kan det vara så att TV4 har gjort en jättemiss och lagt in material från finalbordet? Citera
dddanne Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Jag funderar på en sak, i början av trailern för denna säsongs Pokermiljonen så ser man Peter Swartling skälla ut Alexandra Någotgrekisktnamn vilket är lite skumt eftersom dom två inte ens spelar i samma heat. Kan det vara så att TV4 har gjort en jättemiss och lagt in material från finalbordet? Är de inte bara klippt då? Eller ser man dom i samma bild samtidigt? Citera
Oskarsson Postad 23 April , 2007 Författare Rapport Postad 23 April , 2007 "Och Håkan leder med 33 000" Inför tredje handen, har vi ens sett hans spel htitils Citera
dddanne Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 "Och Håkan leder med 33 000" Inför tredje handen, har vi ens sett hans spel htitils Haha, tänkte också på de.. Vi får bara se Bert hela tiden Citera
RiverKlonk Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Men för i helvete ge er för tusan! Om det nu är så himla dåligt, varför kollar ni på det då? Citera
Allin BS Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Men för i helvete ge er för tusan! Om det nu är så himla dåligt, varför kollar ni på det då? för att det e roligt att skratta åt det här på forumet tillsammans med andra.. Citera
Bubbla Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Men för i helvete ge er för tusan! Om det nu är så himla dåligt, varför kollar ni på det då? Hur skall man kunna veta att det är dåligt om man inte tittar på det? Sen att första och andra programet var uselt så kanske tredje blir bra... Avslutade dom inte med typ "Vem går vidare? Skönheten eller odjuret?" och visade Bert och hon tjejen som var kvar? Hörde jag fel? För om jag hörde rätt så bör ju nån av dom gå vidare... men så ful var hon väl inte? Citera
Vasabo Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Har gillat PM på grund av Glimne som det är roligt att höra på, Gillade också Swartling som komentator även om Geigert var bäst. Nu när alla dessa spelare är utbytta är programmet skit. Jag stängde av efter 5 minuter, hoppas att någon har gjort TV4 uppmärksam på kritiken i pokerforumen så att det blir skärpning till nästa säsong! Citera
Sansrom Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Har gillat PM på grund av Glimne som det är roligt att höra på, Gillade också Swartling som komentator även om Geigert var bäst. Nu när alla dessa spelare är utbytta är programmet skit. Jag stängde av efter 5 minuter, hoppas att någon har gjort TV4 uppmärksam på kritiken i pokerforumen så att det blir skärpning till nästa säsong! Det här måste vara the sågning of the year. Citera
becknish Postad 26 April , 2007 Rapport Postad 26 April , 2007 man vet att ju att marie ska dra ut på rivern eftersom man sett scenen när hon skriker på trailern. likadant vet man ofta vem som ska vinna i slutet när programtiden håller på att ta slut Citera
tamtaram Postad 30 April , 2007 Rapport Postad 30 April , 2007 Råkade slå på tv4 nu och man mår ju direkt dåligt när man ser skiten. De kan ju inte ens basal handranking. Pascalidou är iofs trevlig att titta på men tidigare intryck av att hon inte är den vassaste kniven i lådan blev ju inte direkt motsagda i detta program. Nästa gång åker muteknappen på. Citera
Recommended Posts