fogn Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Tjena, Jag satte in pengar via Visa och vill nu få ut dom till neteller. Har läst att det var bara att skicka mail till cashier@fulltiltpoker.com och skriva det. Problemet är att dom inte svarar, har skickat tre mail nu tror jag. Vad göra? Citera
tetris Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Tjena, Jag satte in pengar via Visa och vill nu få ut dom till neteller. Har läst att det var bara att skicka mail till cashier@fulltiltpoker.com och skriva det. Problemet är att dom inte svarar, har skickat tre mail nu tror jag. Vad göra? Du måste även sätta in pengar från NetEller för att dom ska vara villiga att genomföra transaktioner från siten. Citera
mysiskatten Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Så hur tar man ut pengarna från fulltilt om man satt in med VISA?? Citera
fogn Postad 14 April , 2007 Författare Rapport Postad 14 April , 2007 Du måste även sätta in pengar från NetEller för att dom ska vara villiga att genomföra transaktioner från siten. Ok, tackar Citera
Recommended Posts