Lothiqiusky Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 nån som tror att timmy g har kapacitet att kvala in till WSOP !? Citera
hansolo Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 nån som tror att timmy g har kapacitet att kvala in till WSOP !? vem f*n e de då? Citera
eurythmech Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Jag lovar, "e de" är fan så mycket mer upprörande än "fan", om det nu är att uppröra folk du försöker undvika. Citera
Sansrom Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Jag lovar, "e de" är fan så mycket mer upprörande än "fan", om det nu är att uppröra folk du försöker undvika. Det är talspråk rakt igenom. hansolo uttalar "fan" som f-rövmun-n. Citera
eurythmech Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Börjar fan få slut på med Sansroms namn på Citera
hansolo Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Det är talspråk rakt igenom. hansolo uttalar "fan" som f-rövmun-n. hahahah denna tråden blev OT direkt, lika bra att ändra rubriken till nått om talspråk. sorry trådskaparn! Citera
Sansrom Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Börjar fan få slut på med Sansroms namn på Citera
joggystyle Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Inte för att jag har någon aning om vem Timmy är, men är det han i South Park så JA. Förra året träffade jag så mycket muppar som kvalat in till Main event så jag börjar tro att min hund skulle kunna ta sig dit via någon turbo-turnering. EDIT; Skrivet av Partyjack, hade inte loggat om på polarens dator.. Citera
Recommended Posts