freddola Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 men tyst pls?????? du gnällde som fan i den andra tråden att du inte fått ut bonusen än, nu så fort när den är inkasserad ska du komma här o leka kung va? Frågan är vem som ska va tyst. Enda jag har skrivigt innan jag fått bonusen är att jag väntat xx-xxx timmar och inget annat. Kallar du det gnälla som fan...ja då är nog något allvarligt fel på dig, så knip igen med dig! Citera
Dj_Goebbel Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Testat maila pokerbonus@expekt.com ? Skriv vilka datum du spela och ditt pokernick... Var det jag gjorde för en vecka sen. Fick ganska snabbt svar om att bonusen skulle betalas ut, men sen blev det tyst på alla fronter. Citera
dedu Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Postad 17 April , 2007 Expekt kan ju omöjligen ställa in alla utbetalningar, det vore ju självmord. Jag vet inte riktigt varför de vägrar betala ut eller svara på mejl men jag hoppas att de har något att göra med eventuell kompensation. Jag tänker iaf ringa Expekt imorgon... Citera
FiskNils Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 En vecka sen man bad om bonusen på det man hunnit spela ihop, men inget har hänt. Nån som fått pengar än utan att nått 100k FPP? Jag fick mina $2500 idag. Claimade förra onsdagen. Har mailat ett par gånger och frågat och hela tiden fått svar att den kommer inom kort. Brukar få svar på mail inom en timme på dagtid. Kvällar vet jag dock inte. Vet att det känns hopplöst när man väntat så länge, men jag tror nog att den kommer till slut! Citera
ludomir Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Expekt kan ju omöjligen ställa in alla utbetalningar, det vore ju självmord. Jag vet inte riktigt varför de vägrar betala ut eller svara på mejl men jag hoppas att de har något att göra med eventuell kompensation. Jag tänker iaf ringa Expekt imorgon... Helt rätt, det här är fan inte acceptabelt. Mailade supporten för typ 2 dar sedan och frågade vars min bonus var någonstans. Dom påstod att det inte skulle ta mer än 96 timmar att få den, vilket det redan då gått. Nu börjar jag bli less och det kanske är dags även för mig att ringa och höra vad tusan de håller på med. Citera
lingonsnaps Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Har väntat i över 150 timmar nu och fortfarande ingen bonus Citera
robster80 Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Har väntat i över 150 timmar nu och fortfarande ingen bonus Ligger på 160h, så du är inte ensam. Citera
kungbohman Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Jag fick mina 2500 dollar efter 4 dygn och ett antal mail. Fortsätta maila, då kommer den! Citera
Krite Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Har mailat 3ggr till pokerbonus.. Får ni ngt svar?.... Och återigen vilket nr anv ni er av? Citera
jokern Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Äntligen fick jag mina 1000$ för 60k vip, rätt trött på det här nu, hoppas det inte tar lika lång tid att få ut pengarna till neteller bara Citera
robster80 Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Ligger på 160h, så du är inte ensam. Fått den nu Citera
Dj_Goebbel Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Jag fick mina $2500 idag. Claimade förra onsdagen. Har mailat ett par gånger och frågat och hela tiden fått svar att den kommer inom kort. Brukar få svar på mail inom en timme på dagtid. Kvällar vet jag dock inte. Vet att det känns hopplöst när man väntat så länge, men jag tror nog att den kommer till slut! Verkar som dom läste klagomålen här, för i morse dök pengarna upp! Citera
ludomir Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Verkar som dom läste klagomålen här, för i morse dök pengarna upp! inte mina Citera
Njordir Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Verkar vara ganska "random" om man får svar av supporten eller inte....känns ju bra att folk verkligen får sina pengar och att man inte är ensam om att vänta...och vänta..... Citera
flytvasten Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Ska hur som helst sluta på expekt... o ALDRIG nånsin börja där igen... slutade ju för 2 år sen oxå.. men trodde dem hade skärpt sig... o så denna bonus som dem drar in.... obegriplig marknadsföring o vilken bad will det blir nu..... fortfarande ingen representant från dem här som har hört av sig...?? Citera
Spelgalen Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Ska hur som helst sluta på expekt... o ALDRIG nånsin börja där igen... slutade ju för 2 år sen oxå.. men trodde dem hade skärpt sig... o så denna bonus som dem drar in.... obegriplig marknadsföring o vilken bad will det blir nu.....fortfarande ingen representant från dem här som har hört av sig...?? nej och expekt gör verkligen bort sig rejält! största skitsidan nånsin... undvik Citera
SouthEast Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Jag cashade ut omgående när jag fått mina 58% RB.. Citera
Njordir Postad 21 April , 2007 Rapport Postad 21 April , 2007 Pengarna kom nu efter ungefär 160 timmars väntan, för att lugna er som fortfarande väntar . Citera
Recommended Posts