Gå till innehåll

Expekts 5K Cashback bonus- Gemensamt krav


dedu

Recommended Posts

men tyst pls?????? du gnällde som fan i den andra tråden att du inte fått ut bonusen än, nu så fort när den är inkasserad ska du komma här o leka kung va?

 

Frågan är vem som ska va tyst.

Enda jag har skrivigt innan jag fått bonusen är att jag väntat xx-xxx timmar och inget annat.

 

Kallar du det gnälla som fan...ja då är nog något allvarligt fel på dig, så knip igen med dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 219
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Expekt kan ju omöjligen ställa in alla utbetalningar, det vore ju självmord. Jag vet inte riktigt varför de vägrar betala ut eller svara på mejl men jag hoppas att de har något att göra med eventuell kompensation. Jag tänker iaf ringa Expekt imorgon...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En vecka sen man bad om bonusen på det man hunnit spela ihop, men inget har hänt. Nån som fått pengar än utan att nått 100k FPP?

 

Jag fick mina $2500 idag. Claimade förra onsdagen. Har mailat ett par gånger och frågat och hela tiden fått svar att den kommer inom kort. Brukar få svar på mail inom en timme på dagtid. Kvällar vet jag dock inte.

 

Vet att det känns hopplöst när man väntat så länge, men jag tror nog att den kommer till slut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Expekt kan ju omöjligen ställa in alla utbetalningar, det vore ju självmord. Jag vet inte riktigt varför de vägrar betala ut eller svara på mejl men jag hoppas att de har något att göra med eventuell kompensation. Jag tänker iaf ringa Expekt imorgon...

 

Helt rätt, det här är fan inte acceptabelt.

 

Mailade supporten för typ 2 dar sedan och frågade vars min bonus var någonstans. Dom påstod att det inte skulle ta mer än 96 timmar att få den, vilket det redan då gått. Nu börjar jag bli less och det kanske är dags även för mig att ringa och höra vad tusan de håller på med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick mina $2500 idag. Claimade förra onsdagen. Har mailat ett par gånger och frågat och hela tiden fått svar att den kommer inom kort. Brukar få svar på mail inom en timme på dagtid. Kvällar vet jag dock inte.

 

Vet att det känns hopplöst när man väntat så länge, men jag tror nog att den kommer till slut!

 

Verkar som dom läste klagomålen här, för i morse dök pengarna upp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska hur som helst sluta på expekt... o ALDRIG nånsin börja där igen... slutade ju för 2 år sen oxå.. men trodde dem hade skärpt sig... o så denna bonus som dem drar in.... obegriplig marknadsföring o vilken bad will det blir nu.....

fortfarande ingen representant från dem här som har hört av sig...??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska hur som helst sluta på expekt... o ALDRIG nånsin börja där igen... slutade ju för 2 år sen oxå.. men trodde dem hade skärpt sig... o så denna bonus som dem drar in.... obegriplig marknadsföring o vilken bad will det blir nu.....

fortfarande ingen representant från dem här som har hört av sig...??

 

nej och expekt gör verkligen bort sig rejält! största skitsidan nånsin... undvik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...