busen Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 initerar, det är sista steget i processen att ominstallera windows XP. Min dator har nu varit på detta steget i typ, 3 timmar, är detta normalt? Hur lång tid kan jag förvänta mig? //busen Citera
busen Postad 9 April , 2007 Författare Rapport Postad 9 April , 2007 ok men om dessa 30 min nu är 4 timmar, vad skall jag göra? mkt tacksam för svar! Citera
busen Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Postad 10 April , 2007 ok, installationen är på god väg och det har nu kommit upp en blå skärm till som visar att det är 39 minuter kvar av windows-installationen.... det har dock varit 39 minuter i ca 2h nu... tilt börja om med denna också lr? Citera
bjornufknu Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Oj. Antingen är det en trasig win cd, eller så har du en trasig hdd. Ta det lättaste av problemen först, dvs om du har en annan win cd, testa installera med den? Eller om du har en annan hdd liggandes, testa med den? Citera
Mr GZON Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Jag skulle rekommendera att köra diagnos programmet från tillverkaren av din hårddisk Det behövs inget OS för det. Citera
sorkenkk Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Jag har aldrig varit med om att det tagit längre än 30 min att installera Windows XP. Citera
bjornufknu Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 ok, installationen är på god väg och det har nu kommit upp en blå skärm till som visar att det är 39 minuter kvar av windows-installationen.... det har dock varit 39 minuter i ca 2h nu... tilt börja om med denna också lr? Hur gick det? Citera
Recommended Posts