cazze Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 På allmän begäran ska jag nu också börja skriva dagbok ( mamma som tvingar mig för att hon ska kunna hålla koll på mig när jag åker utomland ) Innan jag börjar skriva vill jag dock påpeka att jag tar inget som helst ansvar för gramatik, särskrivningar och trams som stora bokstäver o dylikt:-) Ja då ska man ner och spela SM i Tallin . Min första stora live event så man ska väl inte ha alltför stora förhoppningar , nöjd om jag kommer bland de 5 bästa , viktigt att va ödmjuk ! I vanliga fall slaskar jag runt på 1/2 2/4 . oftast på ongame. Men den senaste månaden har jag som alla andra här på forumet horat expekts sida ( har gått svindåligt ) men börjar få spel lusten tillbaka nu efter ett litet påskbreak. En stor annledning till att jag börjar skriva är att jag då kan ställa frågor över nätet ist för att stå som ett fån nere i Tallin o stamma fram någon fråga o visa direkt att jag e fisk , roligare om det tar en kvart, tjugo minuter innan ni märker det vid bordet ist Återkommer straxs med att berätta om min första dag....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts