Comandini Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Vad finns det för fina söndagsturrar för oss som inte spelar så högt Tänker på ett inköp mellan 10-50 $, £, €. Jag är endast intresserad av freezeouts eller mindre rebuys som 10 $. Gärna nån med guarantee. Behöver inte tvunget va söndags turrar utan vilka som. Kom med förslag! Citera
butcha Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Jag förstår absolut syftet med din tråd, men detta är verkligen inte svårt att ta reda på själv. Installera dina favoritklienter och kolla. Obs. Jag är tiltad. Citera
sundbop Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Kolla in pokerstars eller partypoker. Dom har garanti turneringar från 1 dollar till 55 dollar. Eurobet har en del fina också. Citera
overmuch Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Man kan sattelita sig in nån stor söndagsturnering ex på Stars för en billig slant, annars är B2bs 7000 G på vardagar helt ok för 10E...hmm verkar vara 6000 G nuförtiden. Citera
Mharju Postad 27 Juli , 2007 Rapport Postad 27 Juli , 2007 Pokerstars har en $11, med ganska hög garant summa på söndagkvällar. undra om det inte var så mkt som $100k garant tom. Men brukar vara riktigt mycket folk i den.. Citera
kraclob Postad 27 Juli , 2007 Rapport Postad 27 Juli , 2007 Mansion har börjat med mindre inköps garantier nu, kommer inte ihåg vilka dagar men kan vara värt att kolla upp omdu vill ha övervärde. Citera
Recommended Posts