Gå till innehåll

vad har pokern gett er?


Spelgalen

Recommended Posts

är det här stora skrytartråden el? ska man ta upp alla grejer man köpt för pengar man vunnit för poker?

 

bättre med en tråda om sjuka köp man gjort pga spelvinster el ngt. vad ger det ngn o "skryta" om att man har köpt en fin tv när folk tjänat miljoner? intressantare tom vad folk "sparar/spelar" för. mobil, klocka, porsche, villa, mindre söderhavsö.

 

nästa tråd "hur mkt har du vunnit på hur lång tid"?

 

lite skoj att dem flesta som skrivit inte vunnit så mkt, inte för att ta udden av folks prestationer men vad vill man veta el berätta med tråden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag typ köper inte så mycket pylar för mina pokerpengar. Däremot har jag använt mina FPP-poäng på stars för att beställa lite prylar.

Någon berättar alltid att jag lever på poker när jag blir presenterad för folk här i spanien och på så vis så har man ju alltid ett samtalsämne.

Är man svensk frågar folk alltid om man är här via erasmus.

Säger man att man pluggar kemi så är det första folk frågar oftast angående droger och bomber.

Säger man att man spelar poker så säger folk typ "knulla mig inte", fast sedan så raggar dom på en i alla fall. Eller så tror folk att man är mytoman och ljuger ihop att dom pluggar kärnfysik (fast om ), det är lite blandat.

I övrigt så är väl största utbytet typ kass dygnsrytm, asocialt beteende, hårddisk full med hh:s, hyra, mat. typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känns som att pokern har gett så mycket mer än bara materiella ting, svartare humor, t.ex

 

Jag som trodde du var naturligt bad to the bone :(

 

Har träffat en mängd människor jag aldrig annars förmodligen inte träffat.

 

:rolleyes:

 

2 kraschade förhållanden.

 

:cry: Tjejerna verkligen avgudar dig och din helintressanta person, sexiga kropp, sexuella kapacitet och Adonis-liknande-ansikte men pga av att du spelar poker var de tvungna att säga nej tack... :rolleyes:

 

Inte brudar iallafall =)

 

Efter ett riktigt hett streak är man ju on fire på krogen.... det står ju 18bb/100 i pannan på en och det fullständigt rinner kroppssafter på kvinnsen...

 

Härligt att varenda användare på pokerforum.nu är illiterat.

 

Ajajaj... den här måste ju verkligen svida... kan han återhämta sig efter det här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 siffror på bankkontot i utbyte mot

- Avtrubbning

- Sämre på arbetet

- Mindre tid för roliga saker

- Mindre sex

- Träffar kompisar mer sällan

- Tappat totalt i golfen som jag var ganska bra på Hcp 4

- Sämre hälsa

- Totalt otränad

- Börjat tro på gud, eller annan makt.

 

Fy Fan! rekommenderar inte någon att börja med detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...