conny Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Volvo ess40 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 En begagnad Skoda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Mer sprit än jag skulle druckit annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 mycket olika matriella saker men det större är väl min dell laptop och samsung lcd tv. korsagt en hel del pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Högt blodtryck och psykopattendenser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 är det här stora skrytartråden el? ska man ta upp alla grejer man köpt för pengar man vunnit för poker? bättre med en tråda om sjuka köp man gjort pga spelvinster el ngt. vad ger det ngn o "skryta" om att man har köpt en fin tv när folk tjänat miljoner? intressantare tom vad folk "sparar/spelar" för. mobil, klocka, porsche, villa, mindre söderhavsö. nästa tråd "hur mkt har du vunnit på hur lång tid"? lite skoj att dem flesta som skrivit inte vunnit så mkt, inte för att ta udden av folks prestationer men vad vill man veta el berätta med tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 1. Dålig dator med tillbehör.2. Mer snabbmat. 3. En (troligtvis) sämre syn på pengar. Inte bara sämre syn på pengar, har fått skaffa linser också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badtorsker Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Den kanske något twistade pengasynen man får är i mitt tycke nog mest positiv, jag har iaf blitt mycket mindre pengakåt sen jag började lira poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 När jag pluggade var det ganska skönt att kunna resa, köpa datorprylar, sprit och kläder utan att behöva slita hela somrarna på nåt lager. Ett för det mesta roligt deltidsjobb med fria arbetstider helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lallaren Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Jag typ köper inte så mycket pylar för mina pokerpengar. Däremot har jag använt mina FPP-poäng på stars för att beställa lite prylar. Någon berättar alltid att jag lever på poker när jag blir presenterad för folk här i spanien och på så vis så har man ju alltid ett samtalsämne. Är man svensk frågar folk alltid om man är här via erasmus. Säger man att man pluggar kemi så är det första folk frågar oftast angående droger och bomber. Säger man att man spelar poker så säger folk typ "knulla mig inte", fast sedan så raggar dom på en i alla fall. Eller så tror folk att man är mytoman och ljuger ihop att dom pluggar kärnfysik (fast om ), det är lite blandat. I övrigt så är väl största utbytet typ kass dygnsrytm, asocialt beteende, hårddisk full med hh:s, hyra, mat. typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Inte brudar iallafall =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 känns som att pokern har gett så mycket mer än bara materiella ting, svartare humor, t.ex Jag som trodde du var naturligt bad to the bone Har träffat en mängd människor jag aldrig annars förmodligen inte träffat. 2 kraschade förhållanden. Tjejerna verkligen avgudar dig och din helintressanta person, sexiga kropp, sexuella kapacitet och Adonis-liknande-ansikte men pga av att du spelar poker var de tvungna att säga nej tack... Inte brudar iallafall =) Efter ett riktigt hett streak är man ju on fire på krogen.... det står ju 18bb/100 i pannan på en och det fullständigt rinner kroppssafter på kvinnsen... Härligt att varenda användare på pokerforum.nu är illiterat. Ajajaj... den här måste ju verkligen svida... kan han återhämta sig efter det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antfarmer Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Huvudvärk. /Ant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 7 siffror på bankkontot i utbyte mot - Avtrubbning - Sämre på arbetet - Mindre tid för roliga saker - Mindre sex - Träffar kompisar mer sällan - Tappat totalt i golfen som jag var ganska bra på Hcp 4 - Sämre hälsa - Totalt otränad - Börjat tro på gud, eller annan makt. Fy Fan! rekommenderar inte någon att börja med detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 http://www.youtube.com/watch?v=zr6UcqJMZ8I Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
misternils Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 a lot of broken dreams Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts