Spelgalen Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 som topic, vad har du köpt för dina utcashade pokerpengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Pokern har gett mig: 1. Pengar. 2. Magsår. 3. Dödslängtan - fast av den omvända sorten där jag mest funderar på hur jag ska ta livet av vissa mindre önskvärda element. En sorts slutgiltig lösning på alla pokerproblem... Och just det - frugan har fått en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Tv, dator, tvspel, kläder, ljudsystem, dvd med tillbehör, snowboardprylar i massor, videokamera, resor och en jävla massa godis o kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 känns som att pokern har gett så mycket mer än bara materiella ting, svartare humor, t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 1. Dålig dator med tillbehör. 2. Mer snabbmat. 3. En (troligtvis) sämre syn på pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Har träffat en mängd människor jag aldrig annars förmodligen inte träffat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Ett roligare liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
all_ur_horses Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Härligt att varenda användare på pokerforum.nu är illiterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Lättare vardagsekonomi och SNART en maffig TV+högtalare+dvdspelare mm... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Musarm och ett ständigt behov av kickar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DNcrew Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Urpsrunglig fråga: vad har du köpt för dina utcashade pokerpengar? Har träffat en mängd människor jag aldrig annars förmodligen inte träffat. Har du köpt träff med typ M Jackson och Paris Hilton eller vad är det frågan om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=3796 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 pengar, lathet, tidsbrist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 helt seriöst har den gett mig en 1/3 platta öl. Men har iaf en BR och hoppas kunna klonka lite till sommaren så att jag kan hälsa på min brorsa i australien, drömma kan man. (BR ATM ~600 euro) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 sprit o droger.. nä inte ett skit jag har pengar annars med så.. Men det e ju alltid kul att ha en fet bankrulle lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddie Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 En massa slappa dagar där man annars hade behövt släpa sig upp till ett jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Härligt att varenda användare på pokerforum.nu är illitterat. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 sjuk syn på pengar tidigt i livet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 FYP LOLZOR facking haxx0r! Men det där är en megapawning då illitterat betyder ~ej läskunnig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Flera resor och det vanliga. Tror dock att det givit mig många minus om man tänker på hur jag använt tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 2 kraschade förhållanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Härligt att varenda användare på pokerforum.nu är illiterat. Härligt att åtminstone en användare på pokerforum.nu verkar se det som sin livsuppgift att skriva trollinlägg och vara allmänt bitter i alla sina inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heimdall87 Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Primitivisering och en insikt om min svaga självbehärskning. Igår rev jag sönder mitt påskägg efter en dålig session. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Insikt att jag backar rakt ut varenda gång jag skryter att pokern gått bra. Slår aldrig fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts