Torsus Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Jag menar Kens uttalande i sin krönika: Om du bara visste hur många av våra svenska stjärnspelare som är så panka att de tvingas kämpa för att få en sponsor till de stora turneringarna Citera
joeki Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 hoppas det hahaha så ärligt buttert agree 100% förresten. Citera
Big Less Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Kan lika gärna vara rent önsketänkande hos den alltigenom bittre och avundsjuke Fuskar-Kenta. Citera
xlars Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Tror de bara är för snåla för att hosta upp inköpet själva, spela utan risk att förlora är ju perfekt. Citera
mgps Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 liveturneringspoker har väl aldrig varit nöten. Citera
emilio_15 Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 liveturneringspoker har väl aldrig varit nöten. Jo. Citera
eurythmech Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Vad skulle Ken ha att förlora på att "avslöja" alla panka sponsrade spelare? Jag menar, han har väl ändå ingen respekt kvar i pokersverige? Citera
Mr.Gul Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Har aldrig diggat Ken. Sedan att han skryter "jag är väldigt bra på tells". Han är som en amerikan som aldrig inser att hans F-15 är sämre än JAS. Men jag undrar hur det går för Fragell och The Giant, som var med på Tv3s dokumentär om proffisonella pokerspelare. Citera
Recommended Posts