Gå till innehåll

Program 10


gdaily

Recommended Posts

Ni borde jobba lite med kameraplaceringen tycker jag. När det är närbild på Othello så ser man antingen halva personen som sitter bredvid honom avklippt i bildkanten som i intervjun, eller Olas händer vifta i samma bildkant under det andra avsnittet.

 

Fast det blev förstås så roligt att jag gapskrattade när Ola under handanalysen sa något i stil med: "Det här är en hand som jag kommer att få mycket skäll för..." samtidigt som man bara såg hans händer vifta i vänster bildkant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maste halla med ShazPur om att kamera placeringarna var under all kretik sammre an vanligt, jatte storande nar man ser armar bara fladdra forbi och personer talar ur bild. Annars var det ett bra program, roliga personer. Bra att ni har tagit bort listan och intergrerade det i de andra fragorna.

 

ska bli jatte kul att se phil Helmuth nasta vecka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra avsnitt tycker jag, gillade intervjun och intressant svar på frågan om hur man ska öka på sin bankrulle. Ser fram emot recensionen av Kill Phil boken nästa vecka, har testat den strategin ett 10-tal turneringar och om inte annat retar man gallfeber på de som sitter vid samma bord när man tokhöjer när mörkarna är små, garanterar nästan en syn nästa gång man gör det. Men det är inte en speciellt "rolig" strategi. Får Phil H uttala sig om vad han tycker om den också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...