heltok Postad 15 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2007 gah. nu har jag fått återfall. spelade limit igen. +400 på ingentid alls och ägde sönder motståndet, fick betalt på alla mina vb och fick fold på mina bluffar. så backade jag 1k på nl mot några jävla fiskar också. gah, min nl-karriär som såg så fin ut. Citera
hajen Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Angående bonusen på stars. 200+15 = 75FPP i normala fall vid brons medlem. Just nu är det ju jubileum och man får dubbelt upp alltså 150FPP. Lägg sedan på den procent extra som VIP Class gör. Citera
draft Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 Jag omforumlerar min fråga, hehe. Var finns det "vettiga" videosessioner som är gratis? Citera
heltok Postad 16 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2007 Jag omforumlerar min fråga, hehe. Var finns det "vettiga" videosessioner som är gratis? stoxtrader läckte ut sina första filmer på nätet frivilligt. de är vettiga. Citera
draft Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 stoxtrader läckte ut sina första filmer på nätet frivilligt. de är vettiga. Sweet, har du länk? Citera
heltok Postad 16 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2007 Sweet, har du länk? nej, men testa att söka på stoxtrader på någon stor mini-stor tracker. Citera
neeeheee Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 Pokerkolla v2 låter lite najs! Säg till om de blir något vegas i juli jag hade kunnat tänka mig stanna där lite längre om de blir något sådant. Låter lite som ni kommer tappa folk längs vägen allt eftersom alla hittar tjejer typ... Sydney skitdyrt bo i de är lite nackdel med de också men annars nice! Citera
draft Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 Jag är i Australien för tillfället, har varit här ett par månader och ska stanna ett bra tag till. Det är ett riktigt grindvänligt land Citera
heltok Postad 16 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2007 är väl bara bra att de veka som låter sig snärjas av det täcka könet droppar av. idag har jag slaskat: http://www.hairsupermarket.com/product.asp?id=74 klippte mig på toni and guy. var inte överdrivet imponerad av hon dyraste tjejen. så får prova något annat nästa gång. fick även mitt schampo och bodyshave hem. provade husets pasta på plaka(utlandagatan). rätt okej pasta. trevligt hak. hann med att vända -1k till +1k igår natt. och idag vände jag -500 till +500. alltid skönt att plussa. ska försöka mtt:a lite mer i veckan inför stars söndag. då jävlar ska det klonkas! =) läste en lostspoiler. som i praktiken berättade allt vad som kommer hända nästa avsnitt. så nu vet jag det. ser fram emot att se avsnittet inatt. =) Citera
sombrero Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 klippte mig på toni and guy. var inte överdrivet imponerad av hon dyraste tjejen. så får prova något annat nästa gång. Vart bor du?? Har en riktigt duktig frisör i stockholm för typ 600 spänn. Beror ju lite på vad man har för typ av hår för vem som är bäst, men har är sjuukt noggrann, klipper typ 1 hårstrå åt gången =) Kommer inte byta på ett tag, haft honom i 3 år och aldrig varit missnöjd, kanske inte alltid supernöjd men man vet vad man får om man säger så Citera
heltok Postad 16 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2007 Vart bor du??Har en riktigt duktig frisör i stockholm för typ 600 spänn. Beror ju lite på vad man har för typ av hår för vem som är bäst, men har är sjuukt noggrann, klipper typ 1 hårstrå åt gången =) Kommer inte byta på ett tag, haft honom i 3 år och aldrig varit missnöjd, kanske inte alltid supernöjd men man vet vad man får om man säger så göteborg. verkar vara fjollträsk och bangkok som gäller för att klippa sig alltså Citera
Staahla Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 provade husets pasta på plaka(utlandagatan). rätt okej pasta. trevligt hak. Det är mitt stammisställe. Enda vettiga resturangen i mina krokar. Citera
cirsium Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 göteborg. verkar vara fjollträsk och bangkok som gäller för att klippa sig alltså Well, du kan ju testa frisören på Utlandagatan om du känner dig äventyrlig... Har glömt vad stället heter, men det ligger/låg inte långt från Plaka. -Hur vill du ha det? -Ta bara litegrann, jag vill ha det mesta kvar. -Du vill ha lite kvar, okej, "JÄTTEKLIPP" -Hrm... nja... okej, klipp färdigt du så går jag hem och dör sen... Citera
heltok Postad 16 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2007 Well, du kan ju testa frisören på Utlandagatan om du känner dig äventyrlig... Har glömt vad stället heter, men det ligger/låg inte långt från Plaka. -Hur vill du ha det? -Ta bara litegrann, jag vill ha det mesta kvar. -Du vill ha lite kvar, okej, "JÄTTEKLIPP" -Hrm... nja... okej, klipp färdigt du så går jag hem och dör sen... vill ha någon som säger "såhär ska du se ut" så svarar jag "nja, inte riktigt lite mer såhär kanske" så säger de "okej jag fixar det". jag är fan ingen stylist, det är deras jobb att säga hur jag ska se ut iaf blev rätt kort hår, med lite tuppkam. ser ut såhär < Citera
Emilio Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 Rätt jobbigt när man går till frisören och dom frågar hur man väl ha det.. w000t ? Hur ska jag kunna veta det liksom? Citera
slashyboy Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 vill ha någon som säger "såhär ska du se ut" så svarar jag "nja, inte riktigt lite mer såhär kanske" så säger de "okej jag fixar det". jag är fan ingen stylist, det är deras jobb att säga hur jag ska se ut iaf blev rätt kort hår, med lite tuppkam. ser ut såhär < snygg friss! Citera
heltok Postad 16 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2007 Rätt jobbigt när man går till frisören och dom frågar hur man väl ha det.. w000t ? Hur ska jag kunna veta det liksom? precis. sedan vill man ju inte ha extreme makeover och komma ut som ladyboy heller. men de kan ju iaf komma med något förslag så får man säga vad man tycker om det så borde de väl rätt snabbt få en uppfattning om vilken klippning man blir nöjd med. Citera
slashyboy Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 precis. sedan vill man ju inte ha extreme makeover och komma ut som ladyboy heller. men de kan ju iaf komma med något förslag så får man säga vad man tycker om det så borde de väl rätt snabbt få en uppfattning om vilken klippning man blir nöjd med. Men ärligt, lite vet ni väl hur ni vll ha det? Jag menar ni har ju bärt ngn form av frisyr hela livet så ni bör ju veta ungefär vad ni passar i. Plus att om ni inte vet så är det bara att ta bort allt:P:-D Citera
Kollikock Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 Men ärligt, lite vet ni väl hur ni vll ha det? Jag menar ni har ju bärt ngn form av frisyr hela livet så ni bör ju veta ungefär vad ni passar i. Plus att om ni inte vet så är det bara att ta bort allt:P:-D då gäller det ju att man har en skallform som är snygg. annars är det alternativet fuckat. när jag går till min frisör så får jag aldrig bestämma. hon är lite som hitler och säger: så här ska du ha det annars klipper jag inte dig. mao har jag inte så mycket att välja mellan. Citera
heltok Postad 16 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2007 då gäller det ju att man har en skallform som är snygg. annars är det alternativet fuckat. när jag går till min frisör så får jag aldrig bestämma. hon är lite som hitler och säger: så här ska du ha det annars klipper jag inte dig. mao har jag inte så mycket att välja mellan. jag gillar också dominanta kvinnor. Citera
Emilio Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 Men ärligt, lite vet ni väl hur ni vll ha det? Jag menar ni har ju bärt ngn form av frisyr hela livet så ni bör ju veta ungefär vad ni passar i. Plus att om ni inte vet så är det bara att ta bort allt:P:-D Jag har haft en del olika frisyrer. Men jag ser ärligt talat inte vad som passar mig. Citera
heltok Postad 16 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2007 Jag har haft en del olika frisyrer. Men jag ser ärligt talat inte vad som passar mig. tyckte du var väldigt söt i gurka. Citera
thefman Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 heltok har du lust o skriva några rader om stoxtraders FL bok? Citera
heltok Postad 17 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2007 man kanske skulle köpa en sexbot. vem är din favorit? 1. http://www.youtube.com/watch?v=091ugdiojEM&mode=related&search= 2. 3. http://www.youtube.com/watch?v=gD1tjTsBsJc&mode=related&search= 4. 5. http://www.youtube.com/watch?v=cYc0sr5lXHE&mode=related&search= 6. edit slänger in en blodin med: 7. Citera
heltok Postad 17 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2007 heltok har du lust o skriva några rader om stoxtraders FL bok? väldigt välskriven. skippar ABC-poker och går rakt på de advancerade ämnena. mycket om blinds-battle. lite mycket data-tabeller där de bara postat stoxtraders stats och sedan uppmanar läsaren att spela exakt de händer som stox var vinnande med. typ. nu överdrev jag lite, men ville bara hitta något negativt att säga om boken spelar man FL 5/10+ så bör man läsa denna boken imho. Citera
Recommended Posts