Gå till innehåll

Heltok blir seriös, NL SNG FL PLO


heltok

Recommended Posts

  • Svars 643
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ffs du som verkade så slaskig i bkk, sååå dyrt är det väl inte med kött. Jag tjackar oxfilé varje vecka typ, kanske kostar 200 spänn för en bit som räcker till ett par kraftiga måltider. mumma

 

jag kan väl inte hjälpa att jag inte har råd med 15000bahts måltider till frukost... chefs daily för 60baht ftw!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag vet att det finns beanaise på pizza men jag har aldrig ätit det. Kombon kebab-tallrik med pommes OVANPÅ en pizza har jag typ sätt på skräckfilmer från USA.

 

Fisksoppan jag länkade till tidigare med hemgjord aioli var för övrigt galet god, 5 riverklonkar av 5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag vet att det finns beanaise på pizza men jag har aldrig ätit det. Kombon kebab-tallrik med pommes OVANPÅ en pizza har jag typ sätt på skräckfilmer från USA.

 

Fisksoppan jag länkade till tidigare med hemgjord aioli var för övrigt galet god, 5 riverklonkar av 5.

 

Pizza med pommes är NÖTEN NO1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

> tek9 posted big blind ($5)

> Game # 1,391,053,579 starting.

> Dealing Hole Cards(7h 8h )

> Shmoog sits down

> maffiosa folded

> MrKuryakin left the table

> prada88 called for $5

> Modafinil called for $2.50

> estella sits down

> tek9 bet for $15

> prada88 called for $15

> Modafinil called for $15

> Dealing the Flop(Qh 2h 7d )

> Modafinil checked

> tek9 bet for $15

> prada88 raised for $42.29

> Modafinil called for $42.29

> tek9 raised for $54.58

> prada88 raised for $134.37

> Modafinil, you have 10 seconds to respond

> Modafinil called for $134.37

> tek9 went all-in for $103.15

> Dealing the turn(8d )

> Modafinil checked

> prada88 bet for $146.51

> Modafinil went all-in for $302.84

> prada88, you have 10 seconds to respond

> prada88, you have 5 seconds to respond

prada88 has invoked extra time via their time bank and now has 115 seconds to act.

> prada88 called for $156.33

> Dealing the river(Ks )

> Modafinil shows Two Pair, Eights over Sevens

(8d 8h 7d 7h Ks )

> prada88 shows Two Pair, Kings over Queens

(Ks Kh Qh Qs 8d )

> tek9 mucked

> prada88 wins $1,189.73 with Two Pair, Kings over Queens

Modafinil> LOL

 

 

'ffsadfdsahopafskjlgakljgfajkgahjgsaögahjagaöakjahashaösjd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

> tek9 posted big blind ($5)

> Game # 1,391,053,579 starting.

> Dealing Hole Cards(7h 8h )

> Shmoog sits down

> maffiosa folded

> MrKuryakin left the table

> prada88 called for $5

> Modafinil called for $2.50

> estella sits down

> tek9 bet for $15

> prada88 called for $15

> Modafinil called for $15

> Dealing the Flop(Qh 2h 7d )

> Modafinil checked

> tek9 bet for $15

> prada88 raised for $42.29

> Modafinil called for $42.29

> tek9 raised for $54.58

> prada88 raised for $134.37

> Modafinil, you have 10 seconds to respond

> Modafinil called for $134.37

> tek9 went all-in for $103.15

> Dealing the turn(8d )

> Modafinil checked

> prada88 bet for $146.51

> Modafinil went all-in for $302.84

> prada88, you have 10 seconds to respond

> prada88, you have 5 seconds to respond

prada88 has invoked extra time via their time bank and now has 115 seconds to act.

> prada88 called for $156.33

> Dealing the river(Ks )

> Modafinil shows Two Pair, Eights over Sevens

(8d 8h 7d 7h Ks )

> prada88 shows Two Pair, Kings over Queens

(Ks Kh Qh Qs 8d )

> tek9 mucked

> prada88 wins $1,189.73 with Two Pair, Kings over Queens

Modafinil> LOL

 

 

'ffsadfdsahopafskjlgakljgfajkgahjgsaögahjagaöakjahashaösjd

 

förstår inte hur du kan whinea på sådana där, en annan är ju med om dom 10 gånger om dagen typ, och drar aldrig ut. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förstår inte hur du kan whinea på sådana där, en annan är ju med om dom 10 gånger om dagen typ, och drar aldrig ut. ;P

 

så sjukt tiltad att han ska hålla på och fucka sig i en skyddad pott med en marginell hand. kunde ju degat in med min equity i potten, lugnt. så drar jag ut och han ska fortsätta bitcha sig med sitt toppar och jag degar in. han steker länge. vad ska jag dega in med där liksom? skyddad pott. ändå hittar fisken synen. okej gött för mig, jag har ju sjuk equity i potten. men så ska han träffa en av sina få rena outs. TILT!!!!!!!!!!!!!!!!

 

nog första gången på sjukt länge jag har blivit uppriktigt arg av en hand. aja, +1200 idag iaf =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så sjukt tiltad att han ska hålla på och fucka sig i en skyddad pott med en marginell hand. kunde ju degat in med min equity i potten, lugnt. så drar jag ut och han ska fortsätta bitcha sig med sitt toppar och jag degar in. han steker länge. vad ska jag dega in med där liksom? skyddad pott. ändå hittar fisken synen. okej gött för mig, jag har ju sjuk equity i potten. men så ska han träffa en av sina få rena outs. TILT!!!!!!!!!!!!!!!!

 

nog första gången på sjukt länge jag har blivit uppriktigt arg av en hand. aja, +1200 idag iaf =)

Haha:p skönt att du gnäller som om att du hade gulat, sen sista raden +1200iaf :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha:p skönt att du gnäller som om att du hade gulat, sen sista raden +1200iaf :-)

 

jag brukar faktiskt vara rätt lugnt. kanske beror på att jag jämt klonkar, men brukar inte bekymra mig så mycket för utdragningar. men denna handen så jävlar tiltade jag. var tvungen att stänga mina 6bord och bara göra inget någon timma för att få bort adrenalinet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så sjukt tiltad att han ska hålla på och fucka sig i en skyddad pott med en marginell hand. kunde ju degat in med min equity i potten, lugnt. så drar jag ut och han ska fortsätta bitcha sig med sitt toppar och jag degar in. han steker länge. vad ska jag dega in med där liksom? skyddad pott. ändå hittar fisken synen. okej gött för mig, jag har ju sjuk equity i potten. men så ska han träffa en av sina få rena outs. TILT!!!!!!!!!!!!!!!!

 

nog första gången på sjukt länge jag har blivit uppriktigt arg av en hand. aja, +1200 idag iaf =)

 

Hur kan du whinea? Ditt spel på floppen är väl minst sagt horibelt? Du klonkar ju turn precis som han klonkar river :S. Sen är hans syn efter ditt ställ givet, då han är commitad stoppa in ~150 till för att vinna ~1200.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

testa detta:

 

Hey guys!

 

Just for fun, when watching Taylors vids, right click inside Windows Media Player and select "play speed" then "slow" and get a kick out of Taylor talking genius poker theory and analysis as he sounds like some 8 year old idiot savant playing poker while doing the thorazine shuffle!

 

ALSO, as an added bonus, try "fast" too!

 

You get "twice" the fast talking Taylor and double the enthusiasm!

 

Slow is much more entertaining IMO.

 

WARNING! WARNING! DO NOT ATTEMPT "SLOW" MODE WITH EITHER MUDDY'S OR STINGER'S VIDS AS IT MAY CAUSE PERMANENT BRAIN DAMAGE!

 

Actually, "fast" mode for either is highly recommended....

 

DealMeInPlz aka Skillish aka The Jackyl aka WishfulSinful aka Johnny Cashes

 

Edited: 05/18/2007 at 08:53 PM by DealMeInPlz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...