MR_Jimmy Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 ** Game ID 1306168663 starting - 2007-04-05 15:01:41 ** Arminus [Hold 'em] (0.25|0.50 No Limit - Cash Game) Real Money - MR_Jimmy sitting in seat 1 with $76.80 - Madoek sitting in seat 2 with $40.60 [Dealer] - JILGUERO sitting in seat 3 with $20.52 - misanthrope sitting in seat 4 with $44.45 - JohanMS sitting in seat 5 with $61.87 - Toppaluva sitting in seat 6 with $12.87 JILGUERO posted the small blind - $0.25 misanthrope posted the big blind - $0.50 ** Dealing card to MR_Jimmy: , JohanMS folded Toppaluva folded MR_Jimmy raised - $2.00 Madoek called - $2.00 JILGUERO folded misanthrope folded ** Dealing the flop: , , MR_Jimmy bet - $3.00 Madoek raised - $7.00 MR_Jimmy raised - $11.00 Madoek went all-in - $31.60 MR_Jimmy called - $38.60 ** Dealing the turn: ** Dealing the river: Madoek shows: , MR_Jimmy mucks: , Madoek wins $78.95 from the main pot Kul at höra hur ni resonerar här... finns folden? På ett sätt känns det dålig spel från min sida, vad ska jag slå egentligen? Men samtidigt, vad ska han ha? J-9 känns osannolikt, 10-10 hade han troligen kört en re-rasie pre, händer som är tänkbara att han kan ha är just pocket 8:or, 9.or, eller en nia med öppet drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 nej inte när fi inte ens har ett helt inköp. här är jag glad att dega in 7 dagar i veckan. han kan lika gärna ah ett tvåpar eller eftersom det är NL50 ett slowspelat överpar pre. ska man lägga set mot set är det när det är flera till floppen, den kommer typ 2-6-T regnbåge och en riktigt tight jävel vill stoppa in 300 big blinds. vad ska han ha då liksom om du har 222? för 100bb kommer man aldrig undan när man träffar set mot set. men nu är dte ju inte bara set som slår dig. be någon köra en pokerstove med 77 mot {88, TT, J9, 78, 8T, T7 och 69} alt {88, TT, J9, 78, 8T, T7, 69, AA, KK, QQ, JJ} eftersom man aldrig vet med nötterna på den nivån och se vad du får för equity. ta bort T7 och 69 om han e tight och alla osuitade kombos kanske...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 Du har här det lägsta tänkbara setet. Med tanke på att detta är micronivån (och även på högre nivåer förekommer det), är det inte helt osannolikt att Fi floppat en stege. Det hade jag nog satt honom på, och foldat. Vad ska han ha som du slår, som han reraisar så väldigt hårt? Två par? Ett överpar? Inte troligt. Men det är klart att det är oftast svårt att folda ett floppat set. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 Jag instasynar och pumpar näven. Sen bara att reloada och se glad ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 Med så små stackar så finns inte fold, med riktigt djupa stacks och en bra read på fi så hade du ju lagt den när turn kortet räddar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 5 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2007 Oki grabs! Tack för all respons, alltid välkommet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts