Dooken Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Det var ca 4 månader sedan jag utlyste tävlingen om snyggaste Julavataren, nu är det dags för den snyggaste påskavataren. Låt fantasin flöda friskt, själv tycker jag att min kycklingillustration är jävligt het! Glad Påsk! Citera
KungKroon Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Haha, kul initiativ. Om än lite fånigt Kul bild EDIT: Vem vann jultävlingen och kan du lägga upp den vinnande avataren här? Citera
Dooken Postad 6 April , 2007 Författare Rapport Postad 6 April , 2007 FÅNIGT?!?!?!?!?! VAFAN SÄGER DU PÖJK! Det här kan vara bland det mest seriösa som har gjorts och skrivits på det här forumet... Inte en aning om vem det var som fan vann jultävling tråden finns säkert här någonstans om man bara orkar använda sökfunktionen.. tror tråden är döpt till "julavatarer".. Tror dock inte att man kan se hur de julbilderna såg ut eftersom folk nu har bytt tillbaks till sina vanliga avatarer! Cheers Citera
devalanteriel Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Men jag gillar min julpingu... Citera
Brumpa Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Men jag gillar min julpingu... Gör den till en gul påskpingu Citera
Recommended Posts