pettaN_- Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 mig gör det inget då jag redan har en 28 tums Luxor Tv från 1997, men visst hade det varit roligt med en ny burk. så du spelar gärna ihop den i onödan bara för att du har en 10år gammal tv hemma? Citera
kyyr Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 Någon som har vart i kontakt med supporten? Jag kom hem precis hem och hade väntat mig en ny dator men icke, nån som vet nått? Citera
sayone Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Jag har inte hört ngt iaf. Väntar fortfarande... Citera
pendse Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Min tv är i alla fall på väg. Redbet beställde den förra veckan av elgiganten och nu är den i malmö och jag väntar på att den ska köras till mig, vilket borde ske imorgon. Citera
Prizonic Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Min tv är i alla fall på väg. Redbet beställde den förra veckan av elgiganten och nu är den i malmö och jag väntar på att den ska köras till mig, vilket borde ske imorgon. Samma här. Citera
tobjoern Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Jag fick min i morse. Och inte är jag glad för de, kan inte ens ha den på mitt rum för väggarna an inte hålla upp den.. så fick ge den till mor och far så får dom köpa en ny, mindre till mig =) Citera
jonsun Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Jag fick min i morse. Och inte är jag glad för de, kan inte ens ha den på mitt rum för väggarna an inte hålla upp den.. så fick ge den till mor och far så får dom köpa en ny, mindre till mig =) De kör ett nytt race på http://www.redbet.com/trappan.html Citera
MaybePirog Postad 24 Juni , 2007 Rapport Postad 24 Juni , 2007 Har ni fått era prylar? Väntar fortfarande på min iPod Citera
Recommended Posts