nysta Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 såg några videos på youtube och verkar rätt fränt =) vart köper man dom i Sverige? Citera
avund Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 blev också jäkligt sugen... här kan du beställa från nätet http://www.streetsurfing.dk/ Citera
avund Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 så lite så.... om du slår till och köper en får du gärna berätta hur cool och grym den är så att jag också köper en Citera
nysta Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Postad 4 April , 2007 ja om jag köper än så ska jag dra till med en recension.. men tycker det ser iskallt ut att åla sig fram sådär på brädan =) särskilt när man är "hyffsad" på snowboard också.. så verkar det ju som man får det lite lättare att lära sig. Citera
avund Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 nysta- hur gick de fick du köpt nån bräda? Citera
nysta Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Postad 27 September , 2007 nej, köpte aldrig någon, men är fortfarande sugen.. får se till sommaren.. om det inte kommit något nytt tills dess =) Citera
bossbaver Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 nej, köpte aldrig någon, men är fortfarande sugen.. får se till sommaren.. om det inte kommit något nytt tills dess =) ser ju asgrymt ut juh ...men lär ju va sjukt svårt att göra tricks med den, balansen vid landningen asså? Citera
lapasta Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Bara för info såg jag en snubbe på Intersport som testade en sådan i butiken. Kan det vara så att dom har den i sitt sortiment. Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Vad är skillnaden på waweboard och freeboard? Citera
robban95 Postad 19 Maj , 2008 Rapport Postad 19 Maj , 2008 är det verkligen sant att man får brädorna från streetsurfing.se Citera
Recommended Posts