jojje2k Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Hans spel måste vara kallaste någonsin typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Hade du 3 bettat floppen är jag helt säker på att han hade stackat av på fläcken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1891 Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Hade du 3 bettat floppen är jag helt säker på att han hade stackat av på fläcken. Tydligen sjukt obildad, men vad betyder 3 bettat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Tydligen sjukt obildad, men vad betyder 3 bettat? re-raisa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 anyway, jag synade bara och fi viker upp AA ???????????? frågan är om han hade synat $1000 till där med bästa två paret, jag kan ju nästan ha vad som hellst.. nästa gång blir det att få in mer dollar i potten på flop/turn och trycka river.. Kanske han överspelar AA/KK (visst osannolikt) . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 lol på hans spel med AA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 du behöver nog inte grubbla för mycket över rivern i den här handen.. han hade ju aldrig synat 1k till där när han visat så mycket styrka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Löjligt självgod du behöver nog inte grubbla för mycket över rivern i den här handen.. han hade ju aldrig synat 1k till där när han visat så mycket styrka. Eh... kan man spela A-A så är man förmodligen kapabel till mongolida calls as well... Utnämner trådskaparens read på killen som sämst sen Sundsvall brann... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Han la väl upp spelplanen så att han tänkte spela sina raketer hela vägen på det här sättet. Antagligen på readbasis på hero. Typiskt fisk spel annars att potten utvecklas väldigt långsamt ibörjan och sedan när det äntligen blir action på river så jublar han och degar in. Sedan skyller han på sin otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 re-raisa inte helt sant. bet, höjning sen 3bet, sen 4bet osv. preflop är det blind, raise, och en till raise. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 inte helt sant. bet, höjning sen 3bet, sen 4bet osv. preflop är det blind, raise, och en till raise. Va? 3-bet = reraise Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 fattar fortfarande inte, senast jag såg nån bara syna sådär pre-flop ur position med AA var på NL25 ska sluta att bli så fast i folks stats även om de kan säga en hel del.. är väl en skada som sitter i sen man 12-tabba tack för alla kommentarer, precis sånt jag behöver för att utvecklas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Tycker hans checkraise på river ser okejj ut. Mot average motståndaren får man ju pusha river, om du har någon nit-read behöver man väl inte, men man slipper ju visa sin hand ibland iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 Tycker hans checkraise på river ser okejj ut. Mot average motståndaren får man ju pusha river, om du har någon nit-read behöver man väl inte, men man slipper ju visa sin hand ibland iaf. mm, hade vi haft lite mindre marker, fi varit lösare/minsta tilt eller tomtighet = all-in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Utnämner trådskaparens read på killen som sämst sen Sundsvall brann... Är ju iofs inget nytt under solen att nits överspelar överpar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Eh... kan man spela A-A så är man förmodligen kapabel till mongolida calls as well... Utnämner trådskaparens read på killen som sämst sen Sundsvall brann... Jag önskar att jag en dag kan bli lika ödmjuk som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Jag önskar att jag en dag kan bli lika ödmjuk som du. Jag älskar dig... Är ju iofs inget nytt under solen att nits överspelar överpar. Är ju iofs inget nytt under solen att heroes drar för långtgående slutsatser av ett för litet antal händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dostergren Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Finns inget att göra bara att ställa, om du losar så är det en bad beat. men det borde din bankrulle klara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts