nizze Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Du skulle nog kunna bli en riktigt framgångsrik limitspelare:roll: Ska jag anta att du var ironisk? Ser inte det som en bra spelad hand från fi, att spela den till river var ju bara idioti, men att folda när man väl synat till river är ju även det idioti, det bluffas / bettas på drag mycket i FL, nu hade ju vår hjälte bara ett drag och bettade, bara dumt att lägga sig på river för ett bb. Men som sagt han spelar ju inte bra fram till river... Citera
frirullare Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 Ja, jag är larric. Någon sa att jag betade för lite: FIXED LIMIT! jag betade så mycket jag kunde. Någon sa att jag spelade dåligt, vad gjorde jag fel? Jag undrar om hans spel var korrekt däremot? Citera
frirullare Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 starta en dagbok vettja Har en MTT-dagbok nu:) Spelade bara lite Fl så jag kunde få min bonus. Gick dock blygsamt plus efter tilten. Sen fick jag reda på att jag hade kunnat spela 8st 1/2Fl händer. Då hade jag förlorat mycket mindre! Citera
Sideshow Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 frågan är varför du check-raisar turn, min gode vän. Hade nog också synat på Q hög där. Citera
frirullare Postad 8 April , 2007 Författare Rapport Postad 8 April , 2007 frågan är varför du check-raisar turn, min gode vän. Hade nog också synat på Q hög där. Synen på turn är väl inte uberkass men på river? Hade du synat med Qhög då? Citera
LuckyStar5.1 Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 mm den är sick.. frågan är om han inte synade ner för att se vad han hadde.som sagt, dom enda händerna hans slog var ju 23 o 33 Den synen var ju inte genomtänkt... herregud, man kan inte läsa handen där. Han måste missat att brädan var 2-parad eller felsynat, något annat finns inte ! Citera
DaPine87 Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Den synen var ju inte genomtänkt... herregud, man kan inte läsa handen där. Han måste missat att brädan var 2-parad eller felsynat, något annat finns inte ! snälla ta inte upp den här diskussionen igen. Citera
Ruterkung Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Vem sa att det är rätt att syna med Qhögt fast man har bra potodds? Dig vill jag gärna spela fixed limit mot:) Efter dessa tre ganska tätta sjuka utdragningar, har jag rätt att tilta loss i chatten? Inte skriva något mot spelarna men mot deras sätt att spela? EDIT: ang århundratets syn: det var ironi! Hans syn var ren idioti, precis som synen med 4 högt! I Texas Fl HU går det inte att läsa om någon har 33 eller 32, det finns 100 andra händer Fi kan ha! Alltså, ingen av de händerna du la upp var ju sjuka. Q9 handen. Fi tänker att han ahr ju överkort och kan träffa. På river kommer A och du kan ju faktiskt ha steg- eller färgdrag. A5 vs K3 Hålstegedrag på flop. 85 vs K9 Ett överkort plus att du kan bluffa. A8 vs K3s Par plus rr färgdrag på flop Det gäller att inse en sak, alla folk är inte uppväxta med att folda så sluta säga att alla suger osv, det är sånt som händer och det som är roligt. Hur kul är det att spela poker när alla bara sitter och fisfoldar hela tiden? Citera
Recommended Posts