Cyntax Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Någon mer som blivit utsatt för Partys senaste hån mot sina spelare? Screenshot! Alltså, inte nog med att dom hånar mig som spelar sng - nu driver dom med mig också! Kul kul kul! /Cyntax Citera
demasoni Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Kolla ditt konto. Trots samma mail hade jag 20% upp till 100 dollar. 10gånger raked hands. Fast det hjälper ju dig inte som sitngospelare Citera
FraXioN Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Någon mer som blivit utsatt för Partys senaste hån mot sina spelare? Screenshot! Alltså, inte nog med att dom hånar mig som spelar sng - nu driver dom med mig också! Kul kul kul! /Cyntax Fick också det mailet Citera
SFN Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Jag fick 20% / 100 dollar.Mars reload. Hoppas det inte är ett aprilskämt. Citera
RamblingFool Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Om du nu spelar så mycket och är missnöjd kontakta din personliga host och klaga så får du garanterat en bonus. Citera
Pokershark Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Fick två mail där det första var på $0. Dock andra på $100 så antagligen blev det fel i första utskicket för jag tror inte Partypoker skickade ut det som aprilskämt. Var ju inte roligt ens. Citera
Wokiee Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Haha... PP upphör aldrig att förvåna.. Citera
morberg Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Fick två mail där det första var på $0. Dock andra på $100 så antagligen blev det fel i första utskicket för jag tror inte Partypoker skickade ut det som aprilskämt. Var ju inte roligt ens. Samma här. Fast 0% upp till $7 i det första precis som Cyntax. Citera
_ante_ Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 jag fick också samma mail idag. tänkte först att de hade skrivit fel men sen kom jag på vad dte var för dag idag. alltid kul med lite humor Citera
becknish Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 jag har inte fått nåt erbjudande över huvud taget, inte ens ett aprilskämt. utfrysning är den värsta sortens mobbing Citera
JockePett Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Mitt 'supererbjudande' om 0% upp till $7 kom idag. Mycket underhållande. Nästan lika roligt som PPM's oranga kuvert. Citera
Recommended Posts