Gå till innehåll

Bill&Bull: $5,000 Bonus. 9 dagar. NL $50.


Bill&Bull

Recommended Posts

15:52

Vad jag älskar Thailand! Ni sitter jag ju på IT-Cafet och lirar, när jag satt hemma fick jag ju uppasning av tjejen och hennes familj med mat och snacks. Men de blir lite glest med de nu.. Men vad händer, då kommer tjejen som jobbar här in med en stor frukttallrik, mums! Något sådant hände aldrig när jag satt i lägenheten hemma i Sverige och svettades framför datorn.. Thailand är guld!

 

Och ffp strömmar in som ett stim av sillar.. 9 bord nl100 8-10 max är nöten.

 

ffp saldo: 66,317

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 213
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

16:30

Haha heltok.. Sicken lirare du är.. Du har ju varit mycket i thailand, du borde ju veta om du har en thaitjej så är det en sak som ALTTID kommer finnas i erat förhållande. De är MAT! Spelar ju ingen roll vad man gör eller inte gör, av någon anledning så finns det alltid något att äta eller någon kommer med något att äta.. :mrgreen:

 

Men visst, blir jag singel ska jag kolla upp den där länken.

 

ffp saldo: 67,244

status bord: 8 nl100 bord 8-10 max

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad du får poäng. Perfekt! Själv lirade jag noll poäng igår och noll kommer jag att lira imorgon :( Beräknar dock bli klar med bonusen till den tionde. Har ca 64k nu.

 

Vilka jävla nötter i expekt bonustråden. Får bara hoppas att de inte mailar sönder bonusen. Man kan ju fundera på hur många av dem kan spela poker och fatta egna beslut i potterna utan att maila supporten och fråga ifall de borde folda? :roll:

 

Lycka till nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilt. Tjejen ville stänga IT-Cafet en och halvtimme tidigare. Så de var bara och traska hem.. Skitockså. Hade behövt den där tiden till att spela. Orkar inte ens pröva mitt internet nu när jag är hemma. Är alltid kasst vid den här tiden (21:19). Kanske kan gå upp mitt i natten och lira och om jag har tur funkar det. Imorgon blir det grind hela dagen på it-cafet allifall.

 

Fan bogus vad du får ihop ffp snabbt! Vad spelar du egentligen? Idag grindade jag typ 8,5 stycken nl100 bord i snitt under 10 timmar och drog in 15k ffp. Medans du lirar 3.5 timmar och får in 8k! Berätta för mig din hemlighet.. :D Speciellt med din låga BR. Bra gjort allifall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

27k+ ffp kvar..

Har inatt, hela dagen imorgon plus imorgon natt. Om jag visste att jag hade internet hela tiden som funkade hade jag klarat det. Men nu vet jag inte om de är stabilt så tror det blir tufft att fixa det. Men det lutar åt att vi åker den 9 april så jag har ev hela dagen och natten den 8 april att lira också. Men skulle rent psykologiskt vilja uppfyllat mitt mål. Skulle kännas oerhört skönt om jag lyckades med det.

 

Så imorgon gäller det. Ska kämpa som ett djur.

 

G'natt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahh bra jobbat bogus!

 

Jag gick inte och la mig. Tänkte testa och spela på mitt internet för skojs skull, man vet ju aldrig.. Och det funkar faktiskt! :D Laggar ur ibland men det är de värt för att få fpp.. :mrgreen: Får se hur länge jag orkar lira ikväll och hur bra linan är.

 

Så de är inte över än.. Liket rör på sig..

 

Tack freddola! De är sånt som får mig att kämpa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så där... Hoppas jag inte gular innan jag löst bonusen bara...

 

Rullen är nere på 317$

 

cirka 5000 FPP till.... 78,976 total... nu ska jag äta, softa lite, och sen börja kvällspasset....85-90k borde jag klara av ikväll.... så kan man klara av det i lugn o ro i morrn...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till Bill&Bull, bara att bita ihop sista dagarna. Imponerande om du klarar av det.

 

Håller själv på att spela in denna bonus, men hittar ingen info på expekts sida längre. Till vem skulle man maila när man är klar och vad skulle man uppge för info till dom då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack tack!

 

Men allvarligt, inte nog med att jag har en låg BR(eller rättare sagt nu är den slut har ju lånat från brorsan), internet som ballar ur, ont om tid, ont i mushanden plus jäkligt varmt.(Vill inte köra igång AC'n, är förkyld) Så sitter tjejen i mitt knä när jag lirar och tjatar om att jag borde gå och sova, hon vill inte sova ensam och hon tycker jag ser trött ut. Ja vem fan skulle inte se trött ut av att sitta framför en dataskärm som en mupp hela dagarna.. ;) Inte blir det bättre av att jag är väldigt trött och skulle väldigt gärna sova. Men när hon tittar på mig med sina stora ögon och verkligen vill att jag ska sluta och följa med henne.. grrr... Måste vara stark... Inte sova.. Spela. Måste spela... inte lätt nu..

 

fpp saldo: 74,416

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...