SuckItOrMuckIt Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Postad 2 April , 2007 Jabbadabbado, 29 inköp ner idag.... Tur att man VAR överullad Jag funderar på expektbonusen. Det känns som snabba $5K och man slipper vinna på spelet, kanske skulle passa dig med Citera
Skanke Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Är väl försent annars skulle jag kört.... Citera
Skanke Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Annars skulle vi tokköra 55HU mot varandra.... Citera
SuckItOrMuckIt Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Postad 2 April , 2007 Man kan spela den. Jag skickade ett mail och frågade om jag kunde få börja nu istället. Då svarade dom att jag kan börja nu men när jag är klar måste jag skriva i mejlt perioden 31a- 29e (eller va det blir). Man får alltså nån dag mindre, men det går fortfarande. Citera
Skanke Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Detta fick jag... Hej, Tack för ditt email! Tyvärr är det så att du måste ha spelat nåt av de datumen som ligger inom tidsramen (23 februari-31 mars) för att kunna tillgodoräkna dig bonusen. Om du däremot inte har spelat något innan idag så kan du inte uynyttja bonuserbjudandet. Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss! Med vänliga hälsningar, Maja Eriksson Poker Support Expekt.com Ltd. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Postad 2 April , 2007 Detta fick jag... Hej, Tack för ditt email! Tyvärr är det så att du måste ha spelat nåt av de datumen som ligger inom tidsramen (23 februari-31 mars) för att kunna tillgodoräkna dig bonusen. Om du däremot inte har spelat något innan idag så kan du inte uynyttja bonuserbjudandet. Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss! Med vänliga hälsningar, Maja Eriksson Poker Support Expekt.com Ltd. Det var konstigt. Jag har iofs spelat in 4FPPs den 31a med mina 10$ som jag hade där. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 Nya planer. Nu ska jag fortsätta på min Expekt bonus tillsammans med Skanke! Heja! Citera
SuckItOrMuckIt Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 Svängigt som tusan idag. 5K FPPs hitils idag men nästan $200 back Citera
Skanke Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 6000ffp och 75 back skulle jag tippa:) Citera
Kenan83 Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Vart kan man hitta er 2 på expekt? Citera
Skanke Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Hasseace1 är stor tomten som sprider marker som en koskitspridare...... Citera
flexnip Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Vi har en vinst irad på 20+3,5 JP borden oxå vet du hur det ligger till med jackpoten, betalas den ut automatiskt eller måste man claima den (jag är lat inte orkat kolla sidan), ganska svårt att ha reda på top 2 placeringar (6 i rad?) när man spelar 10+ bord och bara matar upp nya bord hela tiden. har nog mött dig lite, nickar flex1234 Citera
SouthEast Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Håll er borta från Expekt era förbenade EssEnnGå-lirare!!! Du får kolla hur många i rad du har i Cashier, i "Tournament Results" vet du hur det ligger till med jackpoten, betalas den ut automatiskt eller måste man claima den (jag är lat inte orkat kolla sidan), ganska svårt att ha reda på top 2 placeringar (6 i rad?) när man spelar 10+ bord och bara matar upp nya bord hela tiden.har nog mött dig lite, nickar flex1234 Ja, du måste Claima den! Citera
SuckItOrMuckIt Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Postad 4 April , 2007 drog en session nu, vart $50 plus (Jag sumpade våran 1 i rad ) tror vi har ca 9K FPPs. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Postad 4 April , 2007 Hamnade i HU mot en RIKTIGT dålig spelare. Han synar hela vägen till turn, jag ställer han synar min med mellan par å klonkar triss på river. I en annan pushar jag KT mot shortstacken och får syn av K8, KLONK. handen efter hittar bb AA å ja är ute. Så såg det ut men klarade mig med endast 30 back eller nått. Jaja nya tag... Citera
SuckItOrMuckIt Postad 5 April , 2007 Författare Rapport Postad 5 April , 2007 bra jobbat! Synd att vi alltid ska klanta bort 55erna bara. Jag kör igång senare idag, har lite annat jag ska göra nu. Klonka på så länge. Citera
william Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 läste någonstans att villkoren för bonusen var att enbart en spelare spelade... ni är inte lite oroliga att bli upptäckta? Citera
Recommended Posts