Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 395
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Man kan spela den. Jag skickade ett mail och frågade om jag kunde få börja nu istället. Då svarade dom att jag kan börja nu men när jag är klar måste jag skriva i mejlt perioden 31a- 29e (eller va det blir). Man får alltså nån dag mindre, men det går fortfarande.

Postad

Detta fick jag...

Hej,

Tack för ditt email!

Tyvärr är det så att du måste ha spelat nåt av de datumen som ligger inom tidsramen (23 februari-31 mars) för att kunna tillgodoräkna dig bonusen. Om du däremot inte har spelat något innan idag så kan du inte uynyttja bonuserbjudandet.

Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss!

Med vänliga hälsningar,

Maja Eriksson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

Postad
Detta fick jag...

Hej,

Tack för ditt email!

Tyvärr är det så att du måste ha spelat nåt av de datumen som ligger inom tidsramen (23 februari-31 mars) för att kunna tillgodoräkna dig bonusen. Om du däremot inte har spelat något innan idag så kan du inte uynyttja bonuserbjudandet.

Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss!

Med vänliga hälsningar,

Maja Eriksson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

Det var konstigt. Jag har iofs spelat in 4FPPs den 31a med mina 10$ som jag hade där.

Postad
Vi har en vinst irad på 20+3,5 JP borden oxå:)

vet du hur det ligger till med jackpoten, betalas den ut automatiskt eller måste man claima den (jag är lat inte orkat kolla sidan), ganska svårt att ha reda på top 2 placeringar (6 i rad?) när man spelar 10+ bord och bara matar upp nya bord hela tiden.

har nog mött dig lite, nickar flex1234

Postad

Håll er borta från Expekt era förbenade EssEnnGå-lirare!!!

Du får kolla hur många i rad du har i Cashier, i "Tournament Results"

vet du hur det ligger till med jackpoten, betalas den ut automatiskt eller måste man claima den (jag är lat inte orkat kolla sidan), ganska svårt att ha reda på top 2 placeringar (6 i rad?) när man spelar 10+ bord och bara matar upp nya bord hela tiden.

har nog mött dig lite, nickar flex1234

Ja, du måste Claima den!

Postad

Hamnade i HU mot en RIKTIGT dålig spelare. Han synar hela vägen till turn, jag ställer han synar min med mellan par å klonkar triss på river. I en annan pushar jag KT mot shortstacken och får syn av K8, KLONK. handen efter hittar bb AA å ja är ute. Så såg det ut men klarade mig med endast 30 back eller nått.

Jaja nya tag...