Gå till innehåll

Den beryktade Hampolitos väg mot nl400.


hampulito

Recommended Posts

  • Svars 69
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För att utveckla (men jag tycker egentligen inlägget ovan säger allt):

 

Du är säkert toktiltad nu och tänker att ett litet försök på högre stakes för att putsa till rullen lite inte kan vara så farligt. Där har du fel! När insatsen höjs och du spelar på en nivå där du inte är bekväm, varken spel- eller pengamässigt, så kommer du INTE spela optimalt och allt som oftast gå BACK.

 

Jag säger detta enbart för att vara snäll.

Jag kunde bry mig mindre om du gular eller inte, men när du har en allmän dagbok och jag ser dig i precis samma situation som jag själv har varit i åtskilliga antalet gånger, så blir det svårt att som medmänniska sitta tyst bredvid.

 

Jag kommer hålla ett öga på dig framöver!

 

Obs. Allt ovan gäller ÄVEN om man har tur och får en tiltad australiensare att stacka av dig med toppar när du floppar nötfärg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att utveckla (men jag tycker egentligen inlägget ovan säger allt):

 

Du är säkert toktiltad nu och tänker att ett litet försök på högre stakes för att putsa till rullen lite inte kan vara så farligt. Där har du fel! När insatsen höjs och du spelar på en nivå där du inte är bekväm, varken spel- eller pengamässigt, så kommer du INTE spela optimalt och allt som oftast gå BACK.

 

Jag säger detta enbart för att vara snäll.

Jag kunde bry mig mindre om du gular eller inte, men när du har en allmän dagbok och jag ser dig i precis samma situation som jag själv har varit i åtskilliga antalet gånger, så blir det svårt att som medmänniska sitta tyst bredvid.

 

Jag kommer hålla ett öga på dig framöver!

 

Obs. Allt ovan gäller ÄVEN om man har tur och får en tiltad australiensare att stacka av dig med toppar när du floppar nötfärg.

 

Så sant så sant.

 

BR: EP:7586$

FTP:1200$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack tack var spelar du och nick?

 

Körde ett superkort nl200 pass nyss blev lite + set över set är fina grejer.

Jag pratade med erikzamboer igår och han sa att det var när han började träna eller springa innan sessionenrna som han började vinna mycket.

Så nu ska det alltså ut och springa som gäller ses vid borden om 1 timme.

 

BR: EP: 7682$

FTP: 1200$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

har gått halv kasst har haft paus från ep en vecka nu ska sätta igån där igen i morgon. har kört på ss den här veckan satte in 800kr har grindat 5 manna turbos. kör 300kr nu, har 10k sek rulle där. Men jag pallar inte lägga ner den tid det krävs för att få en intressant dagbok så den är härmed avslutad.

 

Syns på suva grabbar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad du håller på med men det känns lite som du pissar dig själv i ansiktet med det här ålderstjaffset.

 

Nä, men alltså.. jag gillar det på nåt sätt ändå.. det känns så oskyldigt, glatt och naivt.. kanske lätt touch av feminitet också. En liten glad grabb i kulörta badbyxor som leker med Barbie typ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...