Hnk Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Finns det några sajter som fortfarande kör sm-satelliter? från 28/3 och framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Finns det några sajter som fortfarande kör sm-satelliter? från 28/3 och framåt. Bet365 kör sin sista (?) satellit nu på lördag kl 2130 svensk tid. Inköp $350 + ?, 1 av 10 vinner SM-paket. 10 platser garanterade. Tror att det finns $35-SitNGo-satelliter till lördagens turre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miggemex Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Finns det några sajter som fortfarande kör sm-satelliter? från 28/3 och framåt. expekt på Sön 21:00 Freezeout $100+$10 Poker-SM paket 7 garanterade paket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Betsson på lördag kl 16 $320 freezeout. 1 plats per 10, 2 platser garanterade. Senaste två lördagarna har det endast varit 9 anmälda, bra övervärde alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerducks Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Pokerducks kommer att anordna två SM-satelliter till. En extrainsatt $215 satellit nu på Fredag, som det inte hålls några feeders till, samt vår veckofinalssatellit nästa tisdag som även den kostar $215. Mvh Pokerducks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Birgitta Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Vår fredagssatelit till SM på Pokerducks börjar om en timme och ännu är endast 1 anmäld! Här har ni chansen . Sedan har vi fått en lite ändring. Pga resebolaget måste vi komma in med alla uppgifter till dom före måndag. Därför flyttas tisdagens satelit till söndag 1/4 kl 22.00 (21.00 i turneringslobbyn) Välkommen! /Birgitta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 30 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Vår fredagssatelit till SM på Pokerducks börjar om en timme och ännu är endast 1 anmäld! Här har ni chansen . Sedan har vi fått en lite ändring. Pga resebolaget måste vi komma in med alla uppgifter till dom före måndag. Därför flyttas tisdagens satelit till söndag 1/4 kl 22.00 (21.00 i turneringslobbyn) Välkommen! /Birgitta Jag försökte öppna konto i tisdags och idag men min email duger inte. Tilta mig mer, jag orkar inte kontakta support och krångla. Är det för jag har konto på annan iPokersite? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Bet365 kör sin sista (?) satellit nu på lördag kl 2130 svensk tid. Inköp $350 + ?, 1 av 10 vinner SM-paket. 10 platser garanterade. Tror att det finns $35-SitNGo-satelliter till lördagens turre. Endast 45 deltagare blev det. Med disciplin, tålamod, tur och en gnutta skicklighet är man nu kvalificerad för SM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts