Gå till innehåll

Alla bord stänga på Everest?


RiverKlonk

Recommended Posts

Vår rakestruktur har ändrats så att den närmat sig standarden i industrin. Rakestrukturen i NL och Pott limit är närmast identiskt med andra pokersiters rakestruktur medan raken vid Limit är något lägre nu än tidigare.

 

Ni finner schemat över vår nya rake på följande sida:

 

http://www.everestpoker.com/en/rules/rake.html.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ber alla ni vars Antivirusprogram identifierat att det finns virus på vår mjukvara att meddela mig vilket Antivirusprogram ni använder er av.

 

Om ni använder er av Avast! kan jag meddela er att säljaren kontaktades angående denna falska identifiering, och att ni, om ni uppgraderar Avast! till den senaste versionen, inte bör ha några problem med virusvarningar nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vår rakestruktur har ändrats så att den närmat sig standarden i industrin. Rakestrukturen i NL och Pott limit är närmast identiskt med andra pokersiters rakestruktur medan raken vid Limit är något lägre nu än tidigare.

 

Ni finner schemat över vår nya rake på följande sida:

 

http://www.everestpoker.com/en/rules/rake.html.

 

Det är fan inte standard i branchen att ha 5% rake med cap på 3$ utan att erbjuda rakeback. Det är bara stars, party, pacifik och nu tyvärr även Everest som kör med detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vår rakestruktur har ändrats så att den närmat sig standarden i industrin. Rakestrukturen i NL och Pott limit är närmast identiskt med andra pokersiters rakestruktur medan raken vid Limit är något lägre nu än tidigare.

 

Ni finner schemat över vår nya rake på följande sida:

 

http://www.everestpoker.com/en/rules/rake.html.

 

Rakeback o bonusar är med rätt mkt standard, vart finns dom på everest?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är fan inte standard i branchen att ha 5% rake med cap på 3$ utan att erbjuda rakeback. Det är bara stars, party, pacifik och nu tyvärr även Everest som kör med detta.

 

Precis vad jag tänkte skriva själv;-) .

 

Bara att överge sajten nu. Anledningen till att jag spelade där innan är nu borta. Vad väljer man helst? En sida som har 5% rake och ingen rakeback, eller en annan med samma rake men MED rakeback? Fisk finns det dessutom på andra ställen också...

 

"Standard" min stjärt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis vad jag tänkte skriva själv;-) .

 

Bara att överge sajten nu. Anledningen till att jag spelade där innan är nu borta. Vad väljer man helst? En sida som har 5% rake och ingen rakeback, eller en annan med samma rake men MED rakeback? Fisk finns det dessutom på andra ställen också...

 

"Standard" min stjärt!

 

Japp, Om man kör NL400 - NL1000 finns det garanterat mer fisk på andra sajter, ruggigt låg flop% och låga snittpotter jämfört med vissa andra sajter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vår rakestruktur har ändrats så att den närmat sig standarden i industrin. Rakestrukturen i NL och Pott limit är närmast identiskt med andra pokersiters rakestruktur medan raken vid Limit är något lägre nu än tidigare.

 

Ni finner schemat över vår nya rake på följande sida:

 

http://www.everestpoker.com/en/rules/rake.html.

 

 

Säljaren i mig mår dåligt när jag ser svar som detta. Kundfokus min vän, kundfokus... Vad i din text kan vara glädjande för mottagaren? Vad i ditt svar är av intresse för oss/kunden/konsumenten? Jo, Limitdelen kommer du undan med om det stämmer, men resten... Tala om vad vi får, tala om vad det ger för positiva effekter för dom som spelar hos er...

 

Lyssna, lyssna lyssna... Stora öron och liten mun är det som gäller. Och i detta fall känns det som att munnen var större än öronen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tycker denna ändraing är bra, slipper man dra från borden när det bara är 2-3st kvar.. innan var det tex. $3 cap om man spelade HU på ett 6-max bord..

 

också bra att de har $2 cap om det är 5 vid bordet.. vissa sajter har $3 cap där..

 

varför gnäller ni? har ni räknat på skillnaden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tycker denna ändraing är bra, slipper man dra från borden när det bara är 2-3st kvar.. innan var det tex. $3 cap om man spelade HU på ett 6-max bord..

 

också bra att de har $2 cap om det är 5 vid bordet.. vissa sajter har $3 cap där..

 

varför gnäller ni? har ni räknat på skillnaden?

 

Den cappen har man ju bara användning för om man spelar NL400+ där 6-manna borden kanske sällan är fulla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan den nya raken infördes har min avarage rake ökat med 0.12%. Dvs, ex. från 1.9%/pott till 2.02%/pott Dock har jag endast spelat 11000 händer sedan den infördes. Kan detta vara rättvisande siffror? Samma nivå.

 

Vilka bord och hur många spelare?

För de flesta lär ju raken öka med bortåt 20%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka bord och hur många spelare?

För de flesta lär ju raken öka med bortåt 20%

 

 

NL SH, Max 6 och nedåt då. Att gå från 1.9% rake/pott till 2.02% rake/pott i snitt är väll procentuellt en ganska stor ökning? Jag har inte räknat på det.

Nu när det har blivit så mycket mer grindare/bättre spelare på Everest börjar det på allvar bli dags att se sig om efter bättre villkor.

Tycker det är synd att Everest som pga sina tidigare spelarvänliga bonusar/alltmöjligt vuxit så det knakat nu ska börja förstöra allt de byggt upp och bli ytterligare en i mängden.

Man blir besviken regelbundet numera på Everest och deras nyheter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...