deemark Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 fick virus idag på Everest och Pacific1 Varning! Citera
erik87 Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Everest verkar ha ändrat rakestrukturen ser det ut som. Citera
hampulito Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Ja har dom ändrat procenten? eller bara börjat dra rake även ur potter som är mindre än 3bb. Greedy bastards. Citera
Memory Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Ja har dom ändrat procenten? eller bara börjat dra rake även ur potter som är mindre än 3bb. Greedy bastards. http://everestpoker.com/sv/rules/rake.html Citera
DrRoland Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Everestpoker fastnade i virsuscannern idag. Blev tvungen att avvaktivera den för att komma in. Veti fan vad dom sysslar med. Citera
DrRoland Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 http://everestpoker.com/sv/rules/rake.html Dom har ju fan höjt raken från 4-5%. Blir till att dra från den där sajten. Tråkigt att dom först bygger upp en bra sida för att bitvis förstöra den genom att dra in bonusar och höja raken kraftigt. Citera
EverestPoker Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Vår rakestruktur har ändrats så att den närmat sig standarden i industrin. Rakestrukturen i NL och Pott limit är närmast identiskt med andra pokersiters rakestruktur medan raken vid Limit är något lägre nu än tidigare. Ni finner schemat över vår nya rake på följande sida: http://www.everestpoker.com/en/rules/rake.html. Citera
EverestPoker Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Jag ber alla ni vars Antivirusprogram identifierat att det finns virus på vår mjukvara att meddela mig vilket Antivirusprogram ni använder er av. Om ni använder er av Avast! kan jag meddela er att säljaren kontaktades angående denna falska identifiering, och att ni, om ni uppgraderar Avast! till den senaste versionen, inte bör ha några problem med virusvarningar nu. Citera
hampulito Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Så sjukt greedy. Jag kokar inombords, måste det vara exakt lika? En av anledningarna till att man spelade på everest var ju att det var lägre rake, varför ta bort någonting som lockar kunder? GRRRRRRR rakades det inte tillräckligt redan era snåla jävlar! Citera
DrRoland Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Vår rakestruktur har ändrats så att den närmat sig standarden i industrin. Rakestrukturen i NL och Pott limit är närmast identiskt med andra pokersiters rakestruktur medan raken vid Limit är något lägre nu än tidigare. Ni finner schemat över vår nya rake på följande sida: http://www.everestpoker.com/en/rules/rake.html. Det är fan inte standard i branchen att ha 5% rake med cap på 3$ utan att erbjuda rakeback. Det är bara stars, party, pacifik och nu tyvärr även Everest som kör med detta. Citera
freddola Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Vår rakestruktur har ändrats så att den närmat sig standarden i industrin. Rakestrukturen i NL och Pott limit är närmast identiskt med andra pokersiters rakestruktur medan raken vid Limit är något lägre nu än tidigare. Ni finner schemat över vår nya rake på följande sida: http://www.everestpoker.com/en/rules/rake.html. Rakeback o bonusar är med rätt mkt standard, vart finns dom på everest? Citera
spinner Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Det är fan inte standard i branchen att ha 5% rake med cap på 3$ utan att erbjuda rakeback. Det är bara stars, party, pacifik och nu tyvärr även Everest som kör med detta. Precis vad jag tänkte skriva själv;-) . Bara att överge sajten nu. Anledningen till att jag spelade där innan är nu borta. Vad väljer man helst? En sida som har 5% rake och ingen rakeback, eller en annan med samma rake men MED rakeback? Fisk finns det dessutom på andra ställen också... "Standard" min stjärt! Citera
1891 Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Precis vad jag tänkte skriva själv;-) . Bara att överge sajten nu. Anledningen till att jag spelade där innan är nu borta. Vad väljer man helst? En sida som har 5% rake och ingen rakeback, eller en annan med samma rake men MED rakeback? Fisk finns det dessutom på andra ställen också... "Standard" min stjärt! Japp, Om man kör NL400 - NL1000 finns det garanterat mer fisk på andra sajter, ruggigt låg flop% och låga snittpotter jämfört med vissa andra sajter! Citera
DaPine87 Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Då kan ni väl börja med rakeback som också är standard i branchen typ! Citera
Gummo Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Vår rakestruktur har ändrats så att den närmat sig standarden i industrin. Rakestrukturen i NL och Pott limit är närmast identiskt med andra pokersiters rakestruktur medan raken vid Limit är något lägre nu än tidigare. Ni finner schemat över vår nya rake på följande sida: http://www.everestpoker.com/en/rules/rake.html. Säljaren i mig mår dåligt när jag ser svar som detta. Kundfokus min vän, kundfokus... Vad i din text kan vara glädjande för mottagaren? Vad i ditt svar är av intresse för oss/kunden/konsumenten? Jo, Limitdelen kommer du undan med om det stämmer, men resten... Tala om vad vi får, tala om vad det ger för positiva effekter för dom som spelar hos er... Lyssna, lyssna lyssna... Stora öron och liten mun är det som gäller. Och i detta fall känns det som att munnen var större än öronen. Citera
XaaL Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Är det så att ni kanske börjar gräva er egna grav, Everest? Citera
Zyr Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 jag tycker denna ändraing är bra, slipper man dra från borden när det bara är 2-3st kvar.. innan var det tex. $3 cap om man spelade HU på ett 6-max bord.. också bra att de har $2 cap om det är 5 vid bordet.. vissa sajter har $3 cap där.. varför gnäller ni? har ni räknat på skillnaden? Citera
DrRoland Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 jag tycker denna ändraing är bra, slipper man dra från borden när det bara är 2-3st kvar.. innan var det tex. $3 cap om man spelade HU på ett 6-max bord.. också bra att de har $2 cap om det är 5 vid bordet.. vissa sajter har $3 cap där.. varför gnäller ni? har ni räknat på skillnaden? Den cappen har man ju bara användning för om man spelar NL400+ där 6-manna borden kanske sällan är fulla. Citera
_Jeeppe_ Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 man blir ju bara ledsen när man ser att ni höjjer "lika som alla andra siter". dummaste ja hört.. skärpning. Snart dags för sitebyte om d fortsätter såhär... Citera
ltdrichard Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Sedan den nya raken infördes har min avarage rake ökat med 0.12%. Dvs, ex. från 1.9%/pott till 2.02%/pott Dock har jag endast spelat 11000 händer sedan den infördes. Kan detta vara rättvisande siffror? Samma nivå. Citera
DrRoland Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Sedan den nya raken infördes har min avarage rake ökat med 0.12%. Dvs, ex. från 1.9%/pott till 2.02%/pott Dock har jag endast spelat 11000 händer sedan den infördes. Kan detta vara rättvisande siffror? Samma nivå. Vilka bord och hur många spelare? För de flesta lär ju raken öka med bortåt 20% Citera
ltdrichard Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Vilka bord och hur många spelare? För de flesta lär ju raken öka med bortåt 20% NL SH, Max 6 och nedåt då. Att gå från 1.9% rake/pott till 2.02% rake/pott i snitt är väll procentuellt en ganska stor ökning? Jag har inte räknat på det. Nu när det har blivit så mycket mer grindare/bättre spelare på Everest börjar det på allvar bli dags att se sig om efter bättre villkor. Tycker det är synd att Everest som pga sina tidigare spelarvänliga bonusar/alltmöjligt vuxit så det knakat nu ska börja förstöra allt de byggt upp och bli ytterligare en i mängden. Man blir besviken regelbundet numera på Everest och deras nyheter! Citera
Recommended Posts