Gå till innehåll

Månadsmål APRIL - SKRIV UPP ER!


william

Recommended Posts

  • Svars 81
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har spelat så länge att jag helt slutat att sätta upp mål i kr eller dollar. Mina mål är:

 

1. Tålamod

2. Inte tilta

3. Håll nere förlusterna de dåliga dagarna.

4. Kunna se det positiva i att bara förlora något enstaka inköp en riktig pissdag istället för att tycka att hela världen är emot en.

 

Om man bara kan tilta mindre än sina motståndare kommer i alla fall jag ofta långt. Handanalys hit och handanalys dit, det är ändå oftast hur mycket man tiltar som styr resultatet på sikt.

 

Sen skulle det förstås vara skönt om jag kunde samla ihop till ett WSOP-inköp när jag ändå ska dit i juni:-) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att inte klanka ner på folk som inte läser i vilken grupp tråden dom svara i ligger.:roll:

 

Tack:-)

 

När det gäller SnG har jag faktiskt ledsnat lite grann. Blir tråkigt i längden när poker handlar om huruvida man kan ställa in med A7o eller 88 när stackarna är si och så djupa;-) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NIVÅ: 30+3kr SH

PLATS: Svenska Spel

 

MÅL

Upp med BR-len ytterliggare 60kr (allt jag har kvar till 50+5 nivån :-) )

Känna mig bekväm på 50+5 SH

ANTAL SNG............: 15-20st/dag

ROI %...................: 0%

FÖRVÄNTAD VINST..: Allt över att gå minus måste jag vara nöjd med...

Men tjejen vill ju gärna ha de där skorna...

//

AkA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menade inte han som gjorde tråden att alla som spelar SnG's ska sätta upp sina mål här? Nu när så många redan har skrivit ut sina mål, oavsett vad de lirar för något, är det väl läge att flytta tråden kanske? ;)

 

Mitt mål är att plussa $12100 (mer än fhaugen) på NL200 inkl. bonusar, rakeback, MTT's och diverse PLO-skott. Ship it.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...