Gå till innehåll

En bra Prima bonus?

MR_Jimmy

Recommended Posts

Skulle behöva lite hjälp att hitta en ny prima bonus är precis klar med Stan James på 500$. Allt från 100-500$ i bonus är intressant då jag tänkte cleara den innan månadens slut. Tycker det verkar vara en djungel på prima sajter vad som tolkas som raked hand... får en känsla av att många har olika? Eller är jag fel på det?

Är ny på Prima så hjälp mig gärna, gillade liret bra där :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle behöva lite hjälp att hitta en ny prima bonus är precis klar med Stan James på 500$. Allt från 100-500$ i bonus är intressant då jag tänkte cleara den innan månadens slut. Tycker det verkar vara en djungel på prima sajter vad som tolkas som raked hand... får en känsla av att många har olika? Eller är jag fel på det?

Är ny på Prima så hjälp mig gärna, gillade liret bra där :)

Vet inte hurovida det tolkas olika på olika sajter vad en rakedhand är, tror inte det ska skilja något!?

Däremot kan jag tipsa om Purple Lounge som har $1000 i insättningsbonus, där måste du dock spela $1/2 som lägst.

Battlefield sitter väl på en $1000-bonus också har jag för mig.

Länk till kommentar

Vet inte hurovida det tolkas olika på olika sajter vad en rakedhand är, tror inte det ska skilja något!?

Däremot kan jag tipsa om Purple Lounge som har $1000 i insättningsbonus, där måste du dock spela $1/2 som lägst.

Battlefield sitter väl på en $1000-bonus också har jag för mig.

När ska folk lära sig att det kvittar hur stor bonusen är om den ändå suger häst.

Länk till kommentar

Hej,

Jag kan tipsa dig om: http://www.codepoker.com

Dels har de en insättningsbonus, men den är inte på så mycket. Det som däremot är bra är att du får 50% av det du vinner i bonus.

Nu passar den här bonusen iofs endast vinnande spelare. Men säg att du är en vinnare så bör den inte vara helt fel.

Fullständiga villkor för bonusen finns på deras hemsida.

Mvh

Länk till kommentar