sorkenkk Postad 25 Mars , 2007 Rapport Postad 25 Mars , 2007 Jag har märkt att det tar lite olika tid jämt när man ska ta ut pengar till Neteller från Everest. Ibland kan det gå på en bankdag och ibland kan det ta en hel vecka. Även ifall jag tar ut lika mycket som jag satt in. Skulle vilja höra hur snabbt uttagen brukar ta för er. Så alla ni som tar ut pengar från Everest till Neteller regelbundet kan väl skriva hur lång tid det brukar ta i snitt innan ni får pengarna. Everestrepresanten kan även gärna skriva en rad om vad ni har för policy om uttag till Neteller. Ni här på forumet behöver helst inte kopiera in något från deras sida... låt sajtrepresentanten svara själv.. Citera
Joey Postad 25 Mars , 2007 Rapport Postad 25 Mars , 2007 För mig har det alltid tagit exakt två bankdagar. Citera
EverestPoker Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Det ska normalt inte ta mer än två bankdagar att motta en utbetalning till NETeller. Citera
sorkenkk Postad 26 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2007 Det ska normalt inte ta mer än två bankdagar att motta en utbetalning till NETeller. Varför tar det då ibland upp till 7-8 bankdagar? Citera
Recommended Posts