ZILLOW Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Kanske blir lite OT nu men inte så mycket i alla fall:-) Vilka av er som svarat i tråden spelar nl100-nl200 på b2b? Vilka spelare anser ni är bäst, sämst, weaktightast mm? Ja tyck vad ni vill om vilken spelare ni vill. Det är ju självklart inga superstjärnor som spelar där, men att gå + ordnetligt på bara spelet tror jag det är ytterst få som gör, i alla fall nl100 där jag för det mesta spelar. Raken äter ju upp lite mindre än 2,5 fulla inköp för varje 1K vip om jag har räknat rätt, så utan cashback gold tycker i alla fall jag att det är svårt att dra in några större summor. jag har spelat där 3-4 månader NL100 drog väll in ca 10k sek på i månaden rakeback sen så hadde jag typ 3-5 bb/100 spelade runt 20-30k händer månad. hadde som mest en rulle på 6k€ Citera
mgps Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Herbert på b2b är praktexemplet på en sjuuuukt tight(kanske tightast i hela världen) spelare som inte kan spela poker alls. han spelar NL100. 3bettar endast och synar endast 3bet med AA/KK pre. vågar inte värdebetta topset på river i HU-pott mot en synstation när det enda som slår honom är en bakdörrsfärg(!!!!). skulle verkligen blixtlägga AA mot honom i en 3bettad pott om floppen kommer K52, utan tvekan och inte fundera på det efteråt... så tighta och förutsägbara är ju inte alla där men de är verkligen inte bra. Citera
ZILLOW Postad 28 Mars , 2007 Rapport Postad 28 Mars , 2007 Herbert på b2b är praktexemplet på en sjuuuukt tight(kanske tightast i hela världen) spelare som inte kan spela poker alls.han spelar NL100. 3bettar endast och synar endast 3bet med AA/KK pre. vågar inte värdebetta topset på river i HU-pott mot en synstation när det enda som slår honom är en bakdörrsfärg(!!!!). skulle verkligen blixtlägga AA mot honom i en 3bettad pott om floppen kommer K52, utan tvekan och inte fundera på det efteråt... så tighta och förutsägbara är ju inte alla där men de är verkligen inte bra. haha sen så ledar han alltid ut med ett bet svag på flopp varje gång i sb och varje gång höjer jag och han foldar:mrgreen: ok så feg är han inte för ibland så synar han min höjning men check foldar på turn istället . Men seriöst han må vara förutsägbar men mina nuffror på han är 26/8/4 typ. finns ju värre stenar om man säger så. vad sägs om docktorpepppar el vad han heter- han har typ 10/4/120000000 i stats. Citera
gregcadillac Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Vad anser ni om följande spelare som spelar ganska mycket: Kempefisk Two2Tango bbengan1 3v410774 noll5ett VanDame PepperDr Herbert Camp1 HejNestor! Har ni några fler spelare som ni vill lägga till i listan över de som spelar ganska mycket? Nu kanske et har blivit lite för mycket ot, men i så fall kan kanske tråden flyttas om någon skulle tycka att det är störande som det är nu. Citera
JENZOER Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Vad anser ni om följande spelare som spelar ganska mycket: Kempefisk Two2Tango bbengan1 3v410774 noll5ett VanDame PepperDr Herbert Camp1 HejNestor! Har ni några fler spelare som ni vill lägga till i listan över de som spelar ganska mycket? Nu kanske et har blivit lite för mycket ot, men i så fall kan kanske tråden flyttas om någon skulle tycka att det är störande som det är nu. Ac3-h1gh farsi_mah farsi_AM Citera
Recommended Posts