Gå till innehåll

Rakeback EV+?


Opteron

Recommended Posts

Lite sköna bankrulleråd här:

http://www.flashback.info/showthread.php?t=463340

Haha, herregud vilka människor det finns.

 

Sedan dag ett när jag fixade ett visa-kort för att lira internetpoker (3 år sedan tror jag) har jag haft en grundtanke; aldrig förlora pengar. Kännde själv att jag kunde fastna av fel anledning utifall jag förlorade pengar och det har jag alltid haft i åtanke. Det är ju väldigt icke gambler.

 

Däremot är jag helt förlorad under mer kontrollerade former.

Säg att jag har byggt upp en stabil bankroll på 1500$. Kan då sitta i ett par timmar och plussa kanske 200$ som åker raka vägen in på roulettbordet. Sitter också ibland och multitablar på ett helt annat sätt än dom flesta. Kör ena bordet NL CG, andra bordet blackjack. Min statistik säger att jag förlorar ca 10-20% av det jag vinner den sessionen. Fast det är bättre än när jag bestämmer mig för att multitabla slot maskiner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter också ibland och multitablar på ett helt annat sätt än dom flesta. Kör ena bordet NL CG, andra bordet blackjack. Min statistik säger att jag förlorar ca 10-20% av det jag vinner den sessionen. Fast det är bättre än när jag bestämmer mig för att multitabla slot maskiner.

 

Lol kanske vore nåt att pröva? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"En klassisk situation"

http://www.flashback.info/showthread.php?t=430632

 

Denna överträffar det mesta :)

 

Det är nästan så att man vill trumma vidare och hålla med om att OP spelar rätt, men orkar inte skapa konto där :)... Nu förstår jag hur jag som dålig spelare kan vinna överhuvudtaget, om folk tänker som många postar där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1.03 var nog ett spelbart odds i just den matchen. Men resterande odds känns inte spelbara... Men hans argumentation är för härlig, att han kompencerarr låga odds genom att spela desto mer.

 

Och inte orkar sätta sig in i Betfair och andra oddsbörser, eller ens att känna till att dt finns andra utländska bokies...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1.03 var nog ett spelbart odds i just den matchen. Men resterande odds känns inte spelbara... Men hans argumentation är för härlig, att han kompencerarr låga odds genom att spela desto mer.

 

Och inte orkar sätta sig in i Betfair och andra oddsbörser, eller ens att känna till att dt finns andra utländska bokies...

 

Var inte det här en träningsmatch? Då får man ju byta halva laget vilket inte känns så stabilt om man som han vill skotta in hela lönen till låga odds...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon påpekar att Pilen nog har missuppfattat begreppet "överodds". Pilen svarar:

Jag har spelat på resultat som gett mer än 1.00 i odds, alla matcher jag betat på har jag "vunnit". Alltså har alla resultat jag spelat på varit för högt satta från svenska spel och det är vad jag kallar överodds för oddset var i verkligheten 1.00. Det är överodds för mig så jag säger överodds.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog en lång stund att läsa igenom och sortera ut vad som var vad i all röra av skämt, ironi, klappar på axeln och (trådskaparens) totala verklighetsavskärmning. Men det var det j-vlar i min låda värt. Tackar och bockar för denna väldigt upplysande läsning. Har inte haft så skoj sedan jag läste IRC-tjatten om grabben som skulle hacka Antipiratbyråns bevisserver för att tanka warez från dem. (http://susning.nu/Noob/exempel)

 

... Jocke

 

Ps. gdaily - kan du inte ta och hitta på en Dagens Fråga med sportingbet-kungens teorier som utgångspunkt, bara för att se om Poker.se's medlemmar är fastare förankrade i verkligheten än fotbolls-blåbäret?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...