MrKlistr Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 40 percentage to a max of $150.00 USD Citera
FraXioN Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 40 percentage to a max of $150.00 USD Är detta Partys "marsreload"? Jag har inte fått någon Citera
MrKlistr Postad 24 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2007 Tror det är en ny bonus, fick den denna vecka Citera
Tude Postad 27 Mars , 2007 Rapport Postad 27 Mars , 2007 Är så sjukt trött på Party. Har varit regular där på 5/10 multitablar mellan 4-10 bord har ALDRIG fått en bonus LOL ett stort skämt verkar som dom bara ger ut den till smågrinders som horar bonusen och drar vidare...Ingen vidare uppskattning för sina "stammisar" Var tvungen att spy av mej lite. Citera
Henkeman Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Jag fick ett mail från PartyPoker i lördags: "Pick up a big bonus this march: Hi Henrik, Don’t miss out on this great bonus: We’re giving you 0% extra (up to $7 USD) on your next deposit*. Make a minimum deposit of $10 USD using bonus code and start playing. Hurry, though: You’ve only got 100 days left to claim your bonus." Grymt generöst? Citera
The Grand Bark Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Jag fick ett mail från PartyPoker i lördags:"Pick up a big bonus this march: Hi Henrik, Don’t miss out on this great bonus: We’re giving you 0% extra (up to $7 USD) on your next deposit*. Make a minimum deposit of $10 USD using bonus code and start playing. Hurry, though: You’ve only got 100 days left to claim your bonus." Grymt generöst? Prova att scrolla neråt i mejlet lite... Citera
Henkeman Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Prova att scrolla neråt i mejlet lite... Det är det som står, sen lite nyheter (Steps, fler bord, WSOP 2007 etc.) Vad skulle det så längre ner i mailet menar du? Citera
gamblob Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 fick inget mail men fick hela 50% bonus. dock upp till max $100. tack partypoker för en enkel och bra bonus. skulle gärna se att man fick bonus varje månad och kanske lite större också då kan jag tänka mig att spela mer hos er i framtiden. Citera
The Grand Bark Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Kollade brevlådan igen, trodde det var i samma mejl. Jag fick två mejl med några timmars mellanrum, det första med 0%, det andra med 25%/100 dolores. Jag har gmail och där stackas mejlen från samma avsändare, när jag klickade kom båda upp under varandra. Sorry! Citera
Henkeman Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 aha ok, jo jag fick två mail med ganska kort mellanrum också. Citera
Kimpan Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 om man har rakeback på partypoker, drar dom av bonusen då? eller får man rakeback + bonus? Citera
Kenan83 Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 om man har rakeback på partypoker, drar dom av bonusen då? eller får man rakeback + bonus? Du får båda. Mitt rb har de jävlarna tagit bort, dubbelkolla att du har kvar den bara Citera
Recommended Posts