Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hur kan denna stackare inte bli bannad? Hans namn är JohneFraise.

Citerar:

"Men Cooper, varför tar du inte livet av dig bara? Det finns rep och gift t.ex. Du är som en cysta."

Nu tar jag iofs inte åt mig av vad stackars småpojkar skriver, men det kunde vara bra ändå att få en regeltolkning av moderatorerna.

Postad

Varning för personangrepp.

Jag vet inte om jag har missat det då jag inte kollar alla Rapporterade Inlägg men använd gärna den funktionen.

Fortsätter han så bannar vi honom/henne.

Mvh, KF!

Postad

Jag försvarar inte JohneFraise på något sätt. Jag tycker att hans sista angrepp på Agent Cooper i tråden var klart över gränsen. Samtidigt säger Agent Cooper en del saker till JohneFraise i samma tråd som jag anser inte heller hör hemma i detta forum. Detta provocerade sannolikt JohneFraise och då kom han med de synnerligen olämpliga ordvalen.

Postad
Hur kan denna stackare inte bli bannad?

Citerar:

"Men Cooper, varför tar du inte livet av dig bara? Det finns rep och gift t.ex. Du är som en cysta."

Nu tar jag iofs inte åt mig av vad stackars småpojkar skriver, men...

1. Att du startar en whine-tråd som denna är väl bevis nog för att legat och snyftat hemma.... quinna...

2. Du har ju själv en ganska frän attityd i tråden. Man får kanske då lära sig att ta lite skit tillbaka.... quinna...

3. Jag har sett treåriga flickor som är tuffare mentalt än dig... quinna...

4. "Du är som en cysta" är ju inte bara roligt utan ganska träffande... quinna...

Ps. Jag tog oerhört illa vid mig när du kallade lille John för "blind och korkad". Har givetvis rapporterat inlägget eftersom det är ett personangrepp och hoppas innerligt att det leder till åtgärder från mod-gruppen.... Ds.