Agent Cooper Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Hur kan denna stackare inte bli bannad? Hans namn är JohneFraise. Citerar: "Men Cooper, varför tar du inte livet av dig bara? Det finns rep och gift t.ex. Du är som en cysta." Nu tar jag iofs inte åt mig av vad stackars småpojkar skriver, men det kunde vara bra ändå att få en regeltolkning av moderatorerna. Citera
Kollikock Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=13495&page=54&highlight=cysta Citera
Bubbla Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Länk Han borde nog legat illa till redan innan det sista inlägget. Citera
kfluffie Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Varning för personangrepp. Jag vet inte om jag har missat det då jag inte kollar alla Rapporterade Inlägg men använd gärna den funktionen. Fortsätter han så bannar vi honom/henne. Mvh, KF! Citera
Colderose Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Jag försvarar inte JohneFraise på något sätt. Jag tycker att hans sista angrepp på Agent Cooper i tråden var klart över gränsen. Samtidigt säger Agent Cooper en del saker till JohneFraise i samma tråd som jag anser inte heller hör hemma i detta forum. Detta provocerade sannolikt JohneFraise och då kom han med de synnerligen olämpliga ordvalen. Citera
Franco_Baresi Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Hur kan denna stackare inte bli bannad? Citerar: "Men Cooper, varför tar du inte livet av dig bara? Det finns rep och gift t.ex. Du är som en cysta." Nu tar jag iofs inte åt mig av vad stackars småpojkar skriver, men... 1. Att du startar en whine-tråd som denna är väl bevis nog för att legat och snyftat hemma.... quinna... 2. Du har ju själv en ganska frän attityd i tråden. Man får kanske då lära sig att ta lite skit tillbaka.... quinna... 3. Jag har sett treåriga flickor som är tuffare mentalt än dig... quinna... 4. "Du är som en cysta" är ju inte bara roligt utan ganska träffande... quinna... Ps. Jag tog oerhört illa vid mig när du kallade lille John för "blind och korkad". Har givetvis rapporterat inlägget eftersom det är ett personangrepp och hoppas innerligt att det leder till åtgärder från mod-gruppen.... Ds. Citera
baller Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Men skärp er båda två, om någon bannas så är risken stor att ni båda två åker (race där ni bara kan klonka tie). Lägg ner tjafset nu, tack. Citera
Franco_Baresi Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Men skärp er båda två, om någon bannas så är risken stor att ni båda två åker (race där ni bara kan klonka tie). Sometimes a tie is a win, som flickan sa... Citera
gdaily Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Et ord från NÅGON av er, och ni åker BÅDA på ett par dagars cool-off. Children, behave... Citera
Recommended Posts