CarlLee Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Nä hans namn finns med! Sheets finns däremot inte med. Citera
Cardshark52 Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Nä hans namn finns med! Sheets finns däremot inte med. Huh? Bägge två finns med sök Sheets och Johnnybax Ja förstår ej va du menar läs min post igen.... Citera
CarlLee Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Ok, missuppfattade allt, läste bara senaste inläggen.. Citera
Hjulapan Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Någon tetstat denna sida som drivs av bl.a Chris Fergusson? Är den nåt att bli medlem i om man som jag spelar mycket SnG:s? Citera
alex1759 Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Finns det något som stoppar en från att dela ett konto på PokerXFactor med en kompis och på så sett komma undan med halva kostnaden? Citera
synare Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Finns det något som stoppar en från att dela ett konto på PokerXFactor med en kompis och på så sett komma undan med halva kostnaden? Vad jag tror så är det iaf en big no-no.. Står säkert i deras Terms of Condition hur det ligger till. Citera
Recommended Posts