smen666 Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 tja... jag satte in 50 dollar på mitt konto för att sedan ta ut 250 dollar som är deras limit för uttag..jag fick en bekräftelse på det och allt var lugnt...senare var jag med i en turnering om summit points inköp var 50+5 och kom tvåa och fick ca 800 summit points..saken är den att dom har dragit bort 50 dollar från mitt spel konto om riktiga pengar...så det gick inte att överföra dom där 250 dollarna iaf.. vad fan händer??? tacksam för svar!!! Citera
Snusarn Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Använd punkt, komma och versaler så kan man kanske förstå framtida inlägg och därefter eventuellt svara. Citera
_Jeeppe_ Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 regga dig på http://www.neteller.com Citera
hampulito Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Jag vet vad felet är tror jag. Om du har gjort insättningen under samma 24 timmars period som uttagningen, så räknas dom 50$ du satt in som någon form av återköp, pga det så uppgår inte din uttagning till minimi gränsen, så dina 200$ kommer tillbaka på ditt spel konto. Dom andra 50$ kommer du se på ditt bankkonto innom 10 dagar. Citera
Recommended Posts