Max Cady Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Viker antagligen. Vad ska kille #2 syna med? AK vs AK? Hero fett glad över QQ! Citera
Ängeln17 Postad 23 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2007 Man kan väl inte folda QQ i det här läget om man inte har superread på Fi? ) Jooo, va bara att klicka på fold så gick det bra :oops: . Citera
SoderKrippa Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Syyyyyyyyyyyn. Alla dagar i veckan. FI kliver alldeles för sällan med AA/KK i detta läge för att det skulle vara EV+ att folda. Funderar också på hur den readen skulle se ut som skulle motivera en fold? "Det här är en kille/tjej som bara går AI PF med AA/KK" Knappast troligt att man ens kan skaffa sig en sådan read, eftersom man får se alldeles för få av dessa för att kunna dra sådana slutsatser... /SK Citera
eurythmech Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Syyyyyyyyyyyn. Alla dagar i veckan. FI kliver alldeles för sällan med AA/KK i detta läge för att det skulle vara EV+ att folda. Funderar också på hur den readen skulle se ut som skulle motivera en fold? "Det här är en kille/tjej som bara går AI PF med AA/KK" Knappast troligt att man ens kan skaffa sig en sådan read, eftersom man får se alldeles för få av dessa för att kunna dra sådana slutsatser... /SK Readen ser ut så här: Spelaren är duktig. Citera
Snabelguy Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Jooo, va bara att klicka på fold så gick det bra :oops: . vekt... Citera
Ängeln17 Postad 23 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2007 vekt... Mot en AI tyckar jag med att jag gjorde fel. Det kan du läsa tidigare i tråden. Däremot den hypotetiska frågan om syn vid två AI före med QQ på hand, då är det inte vekt utan rätt så realistiskt spel så tidigt i en SnG. Citera
SoderKrippa Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Readen ser ut så här: Spelaren är duktig. Om vi pratar om den senare frågeställningen i tråden, d.v.s. om två pers har klivit, så håller jag med dig Eury - det e bara å kasta. Mitt inlägg handlade om det första scenariot. Läste resten av tråden lite för sent. Ber om ursäkt för det. Men vid en AI PF så håller jag fast vid mitt resonemang. /SK Citera
Snabelguy Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Mot en AI tyckar jag med att jag gjorde fel. Det kan du läsa tidigare i tråden. Bara retas lite med dig... Citera
Ängeln17 Postad 23 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2007 Bara retas lite med dig... :evil: :oops: :twisted: :evil: :cry: :lol: Citera
Recommended Posts