Gå till innehåll

Dapine + Luap - Teh Race


Luap

Kommer ni titta och kommentera om dapajn eller luap spelar in en film?  

144 medlemmar har röstat

  1. 1. Kommer ni titta och kommentera om dapajn eller luap spelar in en film?

    • Ja förfan!
      101
    • Nej. Gå och lägg er.
      43


Recommended Posts

  • Svars 435
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Internet funkar fortfarande inte bra utan har laggat hela dagen så blev bara 100 händer typ.

 

EDIT: spelade lite mer ändå, har lite rejked hands kvar att spela in på nordicbets bigbangbonus..

 

Status

 

17/3: spelade ej

18/3: $271

19/3: $548

22/3: $3

 

 

Mars: $x

 

BR: $x

 

Vínst kvar till karatefyllan: $49 287

 

(x = ska kolla upp)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm, blev inte alls fest, gick o la mig och vaknade nu ist :)

 

----------------------------------

 

Frågade för ett tag sen om råd för antivirusprogram och brandvägg och fick massa tips men fick aldrig tummen ur arslet o köpte dem, nu när jag läste denna: http://www.e24.se/dynamiskt/it_telekom/did_14878508.asp

Så kännde jag att jag ville köpa antivirus och brandvägg asap, så tipsa mig om nått bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm, blev inte alls fest, gick o la mig och vaknade nu ist :)

 

----------------------------------

 

Frågade för ett tag sen om råd för antivirusprogram och brandvägg och fick massa tips men fick aldrig tummen ur arslet o köpte dem, nu när jag läste denna: http://www.e24.se/dynamiskt/it_telekom/did_14878508.asp

Så kännde jag att jag ville köpa antivirus och brandvägg asap, så tipsa mig om nått bra :)

 

Kaspersky+Sygate kan jag verkligen rekommendera :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad för typ av hemsida? mitt råd är att kolla OS-världen först. finns nästan alltid ett färdigt projekt.

 

oj hade helt glömt bort dagboken :oops: Vad är OS-Världen? Och vad det är för typ av hemsida är svårt att säga, inte riktigt bestämt än typ :-P

 

Angående att det är så dött här beror för min del på att jag knappt lirat senaste dagarna, och kommer nog fortsätta så tills jag kommer till sverige igen, men då jävlar ska ni se på grajnd :D Vad luap håller på med vet jag inte, jag har inte varit inne på msn så mycket och inte han heller, men antar att det fortf är problem med hans gf/ ex gf :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OS= open source.

 

typ ska du ha bildsida kolla gallery, ska du ha blog kolla wordpress, ska du ha forum kolla phpbb/vbulletin, ska du ha community kolla postnuke/ed etc. finns nästan alltid något färdigt projekt som är lättare att customizea än att göra eget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja, börjar min hemåtfärd om typ 2 timmar och är i karlskoga om nästan exakt ett dygn :D:D:D:D

 

Då blir det en kebabrulle från montana, en kebabrulle från amadeus och en kebabtallrik från montana samt en jävla massa powerpoint energidrycker från kronhallen, så gött ska det bli :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...