Gå till innehåll

Dapine + Luap - Teh Race


Luap

Kommer ni titta och kommentera om dapajn eller luap spelar in en film?  

144 medlemmar har röstat

  1. 1. Kommer ni titta och kommentera om dapajn eller luap spelar in en film?

    • Ja förfan!
      101
    • Nej. Gå och lägg er.
      43


Recommended Posts

  • Svars 435
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tiltsession precis, spelade riktigt dåligt :D +-0 allafall typ, ty alla shortstacks :)

 

 

Superninja får smaka på bluffen, lixom när jag är tiltad så pallar jag inte att folk C/R, för jobbigt då :?

 

ZenLunatic sitter vid 0 med $212,70.

HUMan666 sitter vid 1 med $197.

tanalf sitter vid 3 med $132,20.

SuperNinjAA sitter vid 4 med $212.

c.kruel sitter vid 5 med $118,50.

 

Dealern sitter vid 1.

 

tanalf lägger en blind på $1.

SuperNinjAA lägger en blind på $2.

 

:Th::Kd:

 

Före floppen:

c.kruel foldar.

ZenLunatic foldar.

HUMan666 höjer med $5.

tanalf foldar.

SuperNinjAA synar med $5.

 

 

:8s::Qs::5c:

 

SuperNinjAA checkar

HUMan666 satsar $12.

SuperNinjAA höjer med $19.

HUMan666 höjer med $33.

SuperNinjAA foldar.

 

 

 

Whina hur mycket ni vill om preflop spelet men jag gilar att lira mycket händer i possition för spelar ut dem flesta postflop.. På turn så vill jag inte skrämma iväg ett ess utan synar bara för att hoppas att rivern inte 3-färgar för jag tror han sätter mig på färgdraget.

 

 

ZenLunatic sitter vid 0 med $274,80.

HUMan666 sitter vid 1 med $206,05.

vitamineb sitter vid 2 med $197.

tanalf sitter vid 3 med $80,70.

SuperNinjAA sitter vid 4 med $195.

c.kruel sitter vid 5 med $126,90.

 

Dealern sitter vid 3.

 

SuperNinjAA lägger en blind på $1.

c.kruel lägger en blind på $2.

 

:6c::4c:

 

Före floppen:

ZenLunatic höjer med $5.

HUMan666 synar med $7.

vitamineb foldar.

tanalf synar med $7.

SuperNinjAA foldar.

c.kruel foldar.

 

 

:Ad::Jh::4d:

 

ZenLunatic satsar $15.

HUMan666 synar med $15.

tanalf foldar.

 

:4s:

 

ZenLunatic satsar $44.

HUMan666 synar med $44.

 

:Qd:

 

ZenLunatic checkar

HUMan666 satsar $72.

ZenLunatic foldar.

 

 

Något överspelad turn? :) TÄnkte rätt mycket fel, satte honom på draget men sen fick jag hjärnsläpp och skulle själv pusha för att reppa drag, inte så lyckat kanske :mrgreen:

 

 

 

 

 

HUMan666 sitter vid 0 med $184.

ZenLunatic sitter vid 1 med $204,40.

FELTLOR sitter vid 2 med $452,82.

menklar sitter vid 3 med $52,30.

Smuggler- sitter vid 4 med $227,25.

--KAMIKAZE-- sitter vid 5 med $209,65.

 

Dealern sitter vid 1.

 

FELTLOR lägger en blind på $1.

menklar lägger en blind på $2.

 

:Kh::Ah:

 

Före floppen:

Smuggler- höjer med $4.

--KAMIKAZE-- foldar.

HUMan666 höjer med $12.

ZenLunatic foldar.

FELTLOR synar med $17.

menklar foldar.

Smuggler- synar med $12.

 

 

:5d::Ks::Qh:

 

FELTLOR checkar

Smuggler- checkar

HUMan666 satsar $32.

FELTLOR synar med $32.

Smuggler- foldar.

 

:7s:

 

FELTLOR checkar

HUMan666 går all-in med $134.

FELTLOR går all-in med $402,82.

 

 

 

Gissa FIs hand.

 

 

 

ijscoman sitter vid 0 med $589,45.

FinCon sitter vid 1 med $195,05.

belo83 sitter vid 2 med $44.

SuperNinjAA sitter vid 3 med $200.

MAMAYOU sitter vid 4 med $309,75.

HUMan666 sitter vid 5 med $264,48.

 

Dealern sitter vid 1.

 

belo83 lägger ej en blind

MAMAYOU lägger en blind på $1.

HUMan666 lägger en blind på $2.

 

:Kd::Ks:

 

Före floppen:

ijscoman foldar.

FinCon foldar.

MAMAYOU synar med $1.

HUMan666 satsar $6.

MAMAYOU höjer med $16.

HUMan666 synar med $16.

 

 

:7h::3d::2c:

 

MAMAYOU satsar $48.

HUMan666 synar med $48.

 

:6c:

 

MAMAYOU går all-in med $237,75.

HUMan666 går all-in med $192,48.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne nu fan får det bli ordning på torpet !!! Fyfan vad tragisk jag är, sitter inne hela jävla dagarna i min fotölj framför datorn och orkar inte gå ut och göra nått vettigt när det är fint väder, tur man inte har anlag att bli fet för annars skulle jag vart fet som fan nu. Lixom jag vill kunna GRAJNDA MYCKET MER än jag gjort förut, men då håller det inte att sitta still vid datorn dygnet runt, ne för att grajnda massa måste jag ha ork, och då måste jag börja träna igen. Så ikväll skiter jag i att supa som jag hade tänkt och tar en lång jävla löptur istället, måste ta tag i mig själv nu.

 

Lixom man vet man är i dålig form när man får träningsverk dagen efter man kommit hem från thailand eftersom man gick omkring på flygplatsen :oops: Både min hälsa och min poker kommer definitivt att gynnas av att börja träna igen, så vadfan väntar jag på? :D Inte fan vet jag så därför blir det madlöpa ikväll :)

 

:c::d::h::s:

 

Angående pokern så har jag spelat en session idag, p.g.a min slapphet så pallar jag nuförtiden bara grajnda en halvtimma kanske, inte bra.. Allafall så spelade jag rätt kasst och blev reraisad mycket men vann en 550$ pott med floppat set mot KK som hade färgdrag, skönt den fick stå allafall så blev lillplusset på 50$.

 

Nu ska jag iväg och lämna in en film och hämta en platta öl som jag och en polare delat på, jag sparar min halva till nån annan helg eller så belönar jag mig efter löpturen med nån bärs vid datorn, är ju rätt najs de :)

 

Sen så håller jag och dem andra krigarna, d.v.s noisoli* och benknackan och eventuellt punkrock_kid (kom in på msn en gång i livet :-P ) på och fixar med Barcelona resan, hoppas att vi kan boka och fixa klart allt snart :) Om nån mer är sugen att haka på så hojta till bara :)

 

 

jaja, hörs senare :h:

 

(btw, vart håller du hus luap? :shock: Dagboken saknar dig :h: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen så håller jag och dem andra krigarna, d.v.s noisoli* och benknackan och eventuellt punkrock_kid (kom in på msn en gång i livet :-P ) på och fixar med Barcelona resan, hoppas att vi kan boka och fixa klart allt snart :)

Sorry, har inte blivit något msn då jag har varit i Sthlm men jag har ju redan sagt att jag garanterat ska med:-) P_kungen o mrdawwe kommer ju vilja följa med också så det går inte att börja med bokningar innan de är helt klara.;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grahn det är bra o göra saker utanför pokern! GW! Kollade lite på dina HH's då typ madbluffar ibland på floppen med händer utan något som helst drag. Jag tycker att du skall försöka begränsa sånt spel till de tillfällen då du har iaf hålpipa eller dylikt. Känns sundare ;)

 

Ha kul ikväll på statt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry, har inte blivit något msn då jag har varit i Sthlm men jag har ju redan sagt att jag garanterat ska med:-) P_kungen o mrdawwe kommer ju vilja följa med också så det går inte att börja med bokningar innan de är helt klara.;-)

 

ja just ja :) Men allså måste fan fixa snart så vi får bra hotell o så :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I inledningsfasen av mitt seriösare liv så blir det inge energidryck eller annan dricka utan bara vatten och grönt te. Minst 2 liter vatten om dagen och 3 koppar te, bra skit :) Kanske lite mineralvatten med, eller är det onyttigt? TÄnkte på kolsyrorna..

 

Sen inge chips, eller godis eller andra sötsaker och ska dra ner på kebaben, inte sluta helt för det pallar jag inte men dra ner på det och kanske ibland ta en kyckling sallad ist för en kebabrulle :)

 

Gå upp före KL 12.00 varje morgon, känns rätt viktigt för att vara piggare, helst kl 10.00, kanske satsar på det, får se :)

 

Sen nån form av motion varje dag, löpa en 3 ggr i veckan allafall sen får jag se om jag ska börja gymma igen, gar lite hantlar och sen en skivstång hemma så kanske nöjer mig med det. Sen dem andra dagarna ska jag allafall promenera nån timma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...