Gå till innehåll

Betway och andra siter, frirullar till SM ????


parvus finans

Recommended Posts

Jag undrar om det finns något ställe där man kan se vilka som kör frirullar till SMi Tallin?? Igår var det ju helt sjukt, det var 36 personer som anmälde sig till en frirulle där priset var ett inköp i turneringen, alltså ingen kvalificering utöver detta. Jag letade efter lösen men fick sedan veta att det var genom sportbladet man skulle hittat lösenordet. Kan vi hjälpas åt att skriva ner de frirullar som finns framöver? Är det jobbet redan gjort kanske??

 

Och varför kan man inte skriva i vissa inlägg? Jag gjorde ett igår som idag är låst? Se det med rubruk betway, frirulle nu, jag frågade efter lösen till turneringen som jag beskrev ovan. Är det mot reglerna att nämna en site i rubriken eller vad är problemet?

 

Ha de, nu ska här ut och surfas i blåsten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag letade efter lösen men fick sedan veta att det var genom sportbladet man skulle hittat lösenordet.

 

Och varför kan man inte skriva i vissa inlägg? Jag gjorde ett igår som idag är låst? Se det med rubruk betway, frirulle nu, jag frågade efter lösen till turneringen som jag beskrev ovan.

 

Är det mot reglerna att nämna en site i rubriken eller vad är problemet?

 

 

Problemet är att Aftonbladet vill att man ska köpa deras tidning för att få lösenordet, det är därför det finns ett lösenord. Därför står det också i reglerna för PF att man ska ge fan i att fråga efter just lösenord till freerolls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om det finns något ställe där man kan se vilka som kör frirullar till SMi Tallin?? Igår var det ju helt sjukt, det var 36 personer som anmälde sig till en frirulle där priset var ett inköp i turneringen, alltså ingen kvalificering utöver detta. Jag letade efter lösen men fick sedan veta att det var genom sportbladet man skulle hittat lösenordet. Kan vi hjälpas åt att skriva ner de frirullar som finns framöver? Är det jobbet redan gjort kanske??

 

Och varför kan man inte skriva i vissa inlägg? Jag gjorde ett igår som idag är låst? Se det med rubruk betway, frirulle nu, jag frågade efter lösen till turneringen som jag beskrev ovan. Är det mot reglerna att nämna en site i rubriken eller vad är problemet?

 

Ha de, nu ska här ut och surfas i blåsten!

 

Lösen till denna frirulle stod med på deras hemsida i en banner för Betway.

 

Om du är ute efter lösen så finnns det många sidor som tillhandahåller sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...