Gå till innehåll

Hjälp till självhjälp - en pokerartikel för oss förlorare


Reaper

Recommended Posts

Mkt vettigt och bra skrivet!

Under min tid som pokerspelare har jag vunnit, i min värld, ofantliga summor pengar - miljoner säkert.

Får man fråga om din bakgrund som spelare? grindat flera år och nått tex 10/20 NL? eller nån som skottat hej vilt och lyckats nå "toppen" på det viset?

 

Vore kul :)

 

Keep up the good work!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt vettigt och bra skrivet!
Under min tid som pokerspelare har jag vunnit, i min värld, ofantliga summor pengar - miljoner säkert.

Får man fråga om din bakgrund som spelare? grindat flera år och nått tex 10/20 NL? eller nån som skottat hej vilt och lyckats nå "toppen" på det viset?

 

Vore kul :)

 

Keep up the good work!

 

Du uppfattade att trådskaparen backat några hundra lax på sitt spel?

 

Edit: Äsch, nu var det ju jag själv som läste fel... Sorry.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt vettigt och bra skrivet!
Under min tid som pokerspelare har jag vunnit, i min värld, ofantliga summor pengar - miljoner säkert.

Får man fråga om din bakgrund som spelare? grindat flera år och nått tex 10/20 NL? eller nån som skottat hej vilt och lyckats nå "toppen" på det viset?

 

Vore kul :)

 

Keep up the good work!

 

Du uppfattade att trådskaparen backat några hundra lax på sitt spel?

 

Ja, men på något sett har han väl förlorat dom? alltså, har han torskat dom genom att grinda 1/2, eller på något sätt kommit upp till säg 10/20 för att blåsa allt där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gratulationskön vore säkerligen milslång om det inte vore så att jag även förlorat en hel del pengar under årens lopp. Något i stil med vad jag har vunnit minus ett par hundra tusen.

Hehe, du missade kanske den biten, så nära toppen är jag inte. ;)

 

Jag har under åren åkt jojo i nivåerna, vunnit mycket pengar genom aggresivt bra spel och förlorat nästan lika mycket genom aggresivt huvudlöst spel. Artikeln är till viss del lite självterapi tror jag.

 

Stort tack hursomhelst för berömmet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, men på något sett har han väl förlorat dom? alltså, har han torskat dom genom att grinda 1/2, eller på något sätt kommit upp till säg 10/20 för att blåsa allt där.

Lite oklart kanske, jag har omsatt ett antal miljoner som de flesta andra spelare som hållit på ett tag. Vunnit totalt runt 200.000 tror jag.

 

edit: Exakt janoh! Nu kanske vi kan släppa den biten, ganska ointressant i sammanhanget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...