Ultrafish Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Risk för onödig post men; LOL Citera
wingman Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Wow. hey ...jag vet! men jag känner inga behov av att hävda mig med komplicerad turn-teori för att våga skriva en artikel, jag ger bara ut det jag själv ser att folk behöver, oavsett om det är infantilt för vissa. Citera
Sylwester Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Postad 20 December , 2006 Wow. hey ...jag vet! men jag känner inga behov av att hävda mig med komplicerad turn-teori för att våga skriva en artikel, jag ger bara ut det jag själv ser att folk behöver, oavsett om det är infantilt för vissa. Inget illa ment. Citera
Klyka Postad 22 December , 2006 Rapport Postad 22 December , 2006 Jag betalar alltid av. Det är inte mer än rätt, när fi har den bättre handen så förtjänar han pengarna. Citera
fredyr Postad 22 December , 2006 Rapport Postad 22 December , 2006 Jag betalar alltid av. Det är inte mer än rätt, när fi har den bättre handen så förtjänar han pengarna. Citera
tamtaram Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 En av de bättre artiklarna jag läst här. Mycket matnyttigt för mig som NL100-spelare och helt har missat detta. Citera
hampulito Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Tack! En lättförstålig artikel, med råd som är lätta att praktisera. Ska genast sluta med mina naiva synar på river. Citera
DrRoland Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Det svåra är väl att veta när de värdebetar när man själv sitter med en bra hand. Citera
Recommended Posts